ODIDO to działający od wiosny 2011 roku projekt MAKRO Cash & Carry, prowadzony w ramach Programu Wsparcia i Doradztwa.
Jego głównym celem jest pomoc klientom z sektora handlu detalicznego w umocnieniu swojej pozycji i poprawie konkurencyjności. Do sieci ODIDO, która zrzesza obecnie 560 sklepów, mogą przystąpić właściciele zarówno małych, jak i większych sklepów spożywczych na terenie całej Polski, którzy chcą skorzystać z dostępu do kompleksowego pakietu doradczego MAKRO, a przy tym pragną zachować dużą niezależność.
Kampania promująca sieć ODIDO rozpocznie się 3 listopada br. i swoim zasięgiem obejmie wszystkie kluczowe media informacyjne. Jej celem jest przybliżenie sklepów ODIDO, jako znajdujących się blisko Klienta i oferujących szeroki asortyment najwyższej jakości produktów. Kampania zwraca uwagę, że w sklepach ODIDO łatwo i szybko można kupić, wszystko to, czego aktualnie potrzeba. Zgodnie z hasłem przewodnim sieci – „Od domu blisko, do domu wszystko” produkty w sklepach ODIDO zostały dobrane tak, aby klienci mogli zrobić w nich jak najbardziej kompleksowe zakupy;
łącznie ze świeżymi warzywami i owocami. Kampania przypomina, że w ofercie ODIDO znajdują się także produkty marek Aro, Fine Food i Fine Dreaming, dystrybuowanych w MAKRO na wyłączność.
Właściciele sklepów zrzeszonych w sieci ODIDO mają do swojej dyspozycji nie tylko profesjonalne usługi, takie jak szkolenia, doradztwo przy doborze asortymentu czy rabaty na zaopatrzenie w MAKRO. Otrzymują oni również stałe wsparcie marketingowe, mogą skorzystać m.in. z bezpłatnej gazetki promocyjnej ODIDO, samodzielnie projektowanej ulotki czy wsparcia przy otwarciu sklepu.
Więcej informacji wraz z listą sklepów, które już przystąpiły do sieci ODIDO, można znaleźć na stronie www.sklepy-odido.pl.