24 października br. ruszył w Nowym Targu piąty MAKRO Punkt na polskim rynku. Nowy oddział będzie działał jako filia hali w Krakowie.
Kolejna w Polsce hala małego formatu, podobnie jak cztery poprzednie, to rozwiązanie skierowane głównie do klientów z sektora handlu detalicznego.
W ofercie MAKRO Punktu, na którą składa się około 4700 produktów, podstawę stanowią artykuły spożywcze, takie jak konserwy, przetwory, koncentraty spożywcze (np. sosy, przyprawy, zupki), artykuły sypkie, kawa, herbata, a także świeża żywność: nabiał, owoce i warzywa. Nie zabraknie w niej również produktów spożywczych sygnowanych marką ARO i Fine Food. W hali w Nowym Targu są również dostępne podstawowe artykuły biurowe oraz 100 artykułów przemysłowych pierwszej potrzeby.
Ekspozycję towarów cechuje wyjątkowa przejrzystość, aby zagwarantować profesjonalnym klientom możliwość szybkiego i płynnego dokonania zakupów. W MAKRO Punkcie można również zamówić artykuły dostępne w dużych halach MAKRO i produkty katalogowe.
Powierzchnia MAKRO Punktu w Nowym Targu wynosi 1500 m2. Pierwszy MAKRO Punkt rozpoczął
działalność w październiku 2009 w Tarnowie. W 2010 roku otwarto trzy kolejne: w Lesznie, Słupsku i Radomiu.