Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
9 czerwca 2011, 09:31

Rozpoczyna się druga edycja programu społecznego „Tu mieszkam, tu kupuję”

Briefingiem prasowym z udziałem mediów branżowych rozpoczęła się druga edycja programu społecznego „Tu mieszkam, tu kupuję”.

image mini

Druga edycja programu potrwa od czerwca do grudnia 2011 roku. W ramach akcji będą prowadzone liczne działania mające na celu podkreślenie roli, jaką odgrywają osiedlowe sklepy dla swoich społeczności lokalnych oraz polskiej gospodarki. Program poparli w bieżącym roku czterej partnerzy instytucjonalni: Pracodawcy Rzeczpospolitej, Naczelna Rada Zrzeszeń Handlu i Usług, Polska Federacja Producentów Żywności oraz Slow Food Polska. Zawiązała się również Rada Programowa, w której skład weszli przedstawiciele organizacji partnerskich i świata nauki.

„Tu mieszkam, tu kupuję” to ogólnopolska akcja społeczna , która powstała z myślą o wspieraniu niezależnych, osiedlowych sklepów spożywczych. Jej pomysłodawcą i organizatorem jest sieć wielkopowierzchniowych hurtowni MAKRO Cash & Carry. Akcja ma na celu popularyzację kultury robienia zakupów w małych sklepach spożywczych wśród Polaków, a także wspieranie ich właścicieli w rozwoju biznesu. Akcja o zbliżonym charakterze z powodzeniem realizowana jest od kilku lat w innych krajach europejskich np. Wielkiej Brytanii.

Więcej informacji o programie można uzyskać na stronie internetowej www.tumieszkamtukupuje.pl

Program ,,Tu mieszkam, tu kupuję”, uruchomiono w 2009 roku. Do tej pory do programu zgłosiło się prawie 6,5 tysiąca właścicieli sklepów.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska