Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
25 marca 2011, 09:31

Marka H-line zwiększa gamę profesjonalnych produktów dla HoReCa

Profesjonalna marka H-line stworzona z myślą o branży gastronomicznej i hotelarskiej zwiększa gamę oferowanych produktów. Po raz pierwszy w asortymencie MAKRO Cash and Carry pojawi się aż 650 artykułów przemysłowych sygnowanych logo H-line.

image mini

Zgodnie z hasłem marki: ,,H-line. Odmienia oblicze branży HoReCa” nowa oferta obejmuje wszystkie produkty potrzebne do wyposażenia lokali gastronomicznych, hotelowej sypialni i łazienki oraz asortyment niezbędny do obsługi imprez, bankietów i konferencji. Dzięki nowej gamie produktów, profesjonalni klienci z firm cateringowych, restauracji oraz hoteli będą mogli wyposażyć swoje placówki w artykuły najwyższej jakości dostępnych w atrakcyjnej cenie.

W ofercie marki dostępnej jedynie w halach MAKRO znajdą się takie produkty jak: szkło stołowe, porcelana, sztućce, pościele, materace i tekstylia, a także kosmetyki hotelowe oraz szeroka linia odzieży roboczej.

MAKRO rozwija również inne marki dystrybuowane na wyłączność: w asortymencie profesjonalnej linii Horeca Select znajdzie się bogaty wybór makaronów; klienci będą mogli także kupić więcej produktów sygnowanych logo Rioba, między innymi, ekspresy do kawy.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska