Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
25 listopada 2010, 09:31

Godło Jakość Obsługi 2010 dla MAKRO Cash & Carry

MAKRO Cash & Carry, lider handlu hurtowego, zostało nagrodzone godłem Jakość Obsługi 2010 jako przyjazna firma w kategorii ,,Hurtownie samoobsługowe”. Na liście 100 firm budzących największe uznanie klientów sieć znalazła się po raz drugi.

W rankingu, w którym konsumenci samodzielnie zgłaszają firmy i instytucje, MAKRO otrzymało ocenę ogólną wynoszącą 34%.

image mini

Godło Jakość Obsługi od trzech lat przyznawane jest firmom, które w swojej branży prezentują najwyższy poziom obsługi klienta. Wyboru dokonują konsumenci, głosując za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl. Ocenie są poddawane: fachowość i uprzejmość obsługi, wygląd miejsca, a także produkty i usługi oferowane klientom.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska