Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
30 września 2010, 09:31

Ponad dwa i pół tysiąca głosów oddano w plebiscycie MAKRO na ulubioną gdańską restaurację

W weekend 25 i 26 września ponad 2,5 tysiąca osób oddało głos na swoją ulubioną gdańską restaurację. Zwycięskie lokale poznamy 5 października.

Celem plebiscytu jest promocja gdańskich lokali gastronomicznych oraz wyłonienie tych, które cieszą się najlepszą opinią i największą sympatią wśród klientów. Głosujący mogli przydzielać ulubionym restauracjom (biorącym udział w akcji „Rozsmakuj się w Gdańsku”) gwiazdki w kategoriach: jakość obsługi, wystrój lokalu oraz walory smakowe serwowanych potraw. Zwycięzcą plebiscytu zostanie lokal, który zdobędzie największą liczbę maksymalnych ocen we wszystkich konkursowych kategoriach. Wyniki plebiscytu zostaną opublikowane 5 października na stronie www.gdansk.pl/rozsmakujsie. Nagrodami dla trzech najpopularniejszych gdańskich restauracji są bony towarowe o wartości 10 000, 5 000 i 2 000 zł brutto do zrealizowania w hali MAKRO w Przejazdowie. Uroczyste rozdanie nagród w konkursie będzie miało miejsce 12 października 2010 r. w Urzędzie Miejskim w Gdańsku.

image mini

Klienci głosujący na ulubioną restaurację odpowiedzieli także na pytanie, dlaczego z przyjemnością odwiedziliby wybrany lokal ponownie. Najciekawsze zgłoszenia zostaną wkrótce wytypowane i nagrodzone przez MAKRO wartościowymi nagrodami, takimi jak notebook HP Pavilion, kamera JVC HD czy aparat fotograficzny Lumix.

Dzięki takim inicjatywom MAKRO może być jeszcze bliżej swoich klientów, dlatego z pewnością w przyszłym roku równie chętnie włączymy się w kolejną edycję akcji – mówi Andrzej Rogowski, Dyrektor Hali MAKRO w Przejazdowie.

„Rozsmakuj się w Gdańsku – weekend za pół ceny” zorganizował Urząd Miasta Gdańsk wraz z partnerami – firmą MAKRO Cash & Carry oraz licznymi restauracjami i instytucjami kultury usytuowanymi w obrębie Głównego Miasta. Jest to już druga tego typu akcja. W ciągu weekendu 25 i 26 września gdańszczanie i turyści mogli zwiedzać wybrane muzea i galerie, korzystać z noclegów oraz posilać się w gdańskich restauracjach i kawiarniach za pół ceny! Istotnym elementem akcji był konkurs „Moja ulubiona restauracja” organizowany przez MAKRO Cash & Carry. Nie zabrakło także dodatkowych atrakcji – przejażdżek zabytkowym tramwajem, historycznych spacerów z przewodnikiem czy promocji na bilety w gdańskim ZOO. Akcja „Rozsmakuj się w Gdańsku” ma na celu promocję miasta i jego najciekawszych miejsc – w tym także najlepszych lokali gastronomicznych.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska