Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
5 maja 2010, 09:31

Pierwsza kompleksowa kampania promująca Aro – markę dostępną wyłącznie w tradycyjnych polskich sklepach

4 maja br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania promująca markę Aro. Po raz pierwszy marka, która jest dostępna wyłącznie w tradycyjnych polskich sklepach, będzie promowana jednocześnie za pośrednictwem telewizji, prasy branżowej, Internetu i materiałów POS. Głównym celem kampanii jest dodatkowe wsparcie właścicieli sklepów detalicznych, którzy stanowią ważną grupę klientów firmy MAKRO Cash & Carry.

Główny przekaz kampanii zawiera zachętę do zakupu produktów Aro, które są zawsze najtańsze na rynku i można je „brać w ciemno”, bez wcześniejszego porównywania cen. Komiksowa wizualizacja wykorzystana w materiałach reklamowych stanowi zabawną ilustrację głównego hasła kampanii – „Bierz w ciemno do swojego sklepu”.

Kampania Aro została przygotowana w dwóch odsłonach – jej adresatami są zarówno przedsiębiorcy z sektora handlu detalicznego zaopatrujący się w MAKRO, jak i klienci końcowi robiący zakupy w małych i średnich sklepach. W ten sposób MAKRO wspiera niezależnych sprzedawców w prowadzeniu biznesu.

Pierwszy etap kampanii, skierowany do właścicieli sklepów, rozpoczyna się 4 maja pod hasłem „Bierz w ciemno do swojego sklepu”. Działania będą obejmowały m.in. dystrybucję materiałów POS w halach MAKRO oraz wysyłanie sms-ów do klientów z informacjami o oferowanych produktach marki Aro. Dodatkowo kampania prowadzona będzie w prasie branżowej adresowanej do przedsiębiorców z sektora handlowego.

Drugi etap ogólnopolskiej kampanii, skierowany do klientów końcowych, rozpoczyna się 10 maja i będzie prowadzony w mediach pod hasłem „Bierz w ciemno w najbliższym sklepie”. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję ogólnopolską. Spoty reklamowe o długości 15 sekund pojawią się m.in. w stacjach: TVP, TVN i Polsat, jak również w kanałach skierowanych do kobiet, jak TVN Style.
Marka Aro jest dystrybuowana na wyłączność w sieci MAKRO Cash & Carry. Asortyment Aro składa się dzisiaj z prawie 1000 produktów – zarówno spożywczych, jak i przemysłowych. Marka Aro powstała z myślą o mniejszych sklepach, pawilonach handlowych i punktach małej gastronomii, których właściciele przy zakupach kierują się przede wszystkim niską ceną. Gwarantowana najlepsza na rynku cena produktów sygnowanych tą marką powoduje, że zastosowanie Aro w codziennym biznesie przekłada się na dodatkowe zyski.

< powrót

Kontakt dla mediów

Michał Skup
Michał Skup
Dyrektor ds. Prawnych i Regulacyjnych
MAKRO Polska