21 kwietnia br. w MAKRO Centrum Rozwoju Firm odbył się pokaz kulinarny Grzegorza Kazubskiego pod hasłem „Kuchnia w komplecie”. Motywem przewodnim pokazu była profesjonalna marka Horeca Select dedykowana branży hotelarsko-gastronomicznej.
Pokaz kulinarny był okazją, by po raz pierwszy zaprezentować kompleksowe rozwiązanie biznesowe, jakim jest marka Horeca Select. Szef kuchni MAKRO Centrum HoReCa Grzegorz Kazubski przyrządził dla gości zgromadzonych w kuchni pokazowej krem z pomidorów z kwaśną śmietaną, stek z łososia norweskiego na ananasowym chatneyu oraz pizzę. Do przygotowania wszystkich dań wykorzystał produkty sygnowane marką Horeca Select. Szef kuchni tłumaczył także, w jaki sposób umiejętnie wykorzystać składniki spożywcze oraz sprzęty i akcesoria tej marki, by wydobyć z potraw jak najlepszy smak i aromat.
Wśród obecnych gości znaleźli się zarówno przedstawiciele mediów z branży HoReCa oraz tytułów biznesowych, jak i znani krytycy kulinarni.
Dostępna wyłącznie w sieci MAKRO Cash & Carry profesjonalna marka Horeca Select to idealna propozycja dla restauracji, kawiarni i firm cateringowych, które poszukują kompleksowej i konkurencyjnej oferty produktów niezbędnych do prowadzenia biznesu w branży gastronomicznej na najwyższym poziomie.
Wśród starannie wyselekcjonowanych produktów sygnowanych marką Horeca Select znaleźć można zarówno artykuły spożywcze, jak i przemysłowe – to unikatowa na polskim rynku oferta kompleksowego zaopatrzenia dla klientów z sektora gastronomiczno-hotelarskiego. Markę cechuje wysoka jakość, precyzyjny dobór produktów, odpowiednie rozmiary opakowań oraz konkurencyjne ceny.
W chwili obecnej w sieci hurtowni MAKRO dostępne jest 280 produktów sygnowanych marką Horeca Select. Oferta jest nieustannie rozwijana.