MAKRO Cash & Carry znalazło się w rankingu Top 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce, zwyciężając w kategorii „Hurtownie samoobsługowe”. Zestawienie zostało stworzone na podstawie opinii ponad 200 tysięcy konsumentów, którzy samodzielnie zgłaszają do rankingu firmy, bądź instytucje.
Decyzją konsumentów, sieć MAKRO Cash & Carry otrzymała najwyższy wynik w swojej branży, jednocześnie poprawiając wskaźnik jakości obsługi w stosunku do roku 2008. Kategorie, w których firma zwyciężyła to „wiedza i kompetencje personelu”, „zachowanie i wygląd personelu”, „oferta, cena, asortyment” oraz „wygląd miejsca obsługi”.
Przyznany tytuł potwierdza skuteczną realizację strategii firmy, zgodnie z którą we wszystkich działaniach na pierwszym miejscu stawiane jest dobro klienta.
Misją programu „Jakość obsługi” jest stały monitoring rynku w Polsce w celu poprawy panujących standardów obsługi oraz dostosowania ich do realiów XXI wieku. Unikalność programu polega na metodologii tworzenia rankingu, zgodnie z którą każdy konsument może zgłosić firmę lub instytucję do obserwacji i oceny. Głosowanie odbywa się za pośrednictwem portalu opinii społeczności konsumentów www.jakoscobslugi.pl Na stronie można znaleźć szczegółowe informacje na temat projektu, rozpatrywanych kategorii oraz uzyskanych wyników.