Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
26 marca 2010, 09:31

MAKRO Cash & Carry laureatem Godła „Jakość Obsługi 2009”

MAKRO Cash & Carry znalazło się w rankingu Top 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce, zwyciężając w kategorii „Hurtownie samoobsługowe”. Zestawienie zostało stworzone na podstawie opinii ponad 200 tysięcy konsumentów, którzy samodzielnie zgłaszają do rankingu firmy, bądź instytucje.

Decyzją konsumentów, sieć MAKRO Cash & Carry otrzymała najwyższy wynik w swojej branży, jednocześnie poprawiając wskaźnik jakości obsługi w stosunku do roku 2008. Kategorie, w których firma zwyciężyła to „wiedza i kompetencje personelu”, „zachowanie i wygląd personelu”, „oferta, cena, asortyment” oraz „wygląd miejsca obsługi”.

Przyznany tytuł potwierdza skuteczną realizację strategii firmy, zgodnie z którą we wszystkich działaniach na pierwszym miejscu stawiane jest dobro klienta.

Misją programu „Jakość obsługi” jest stały monitoring rynku w Polsce w celu poprawy panujących standardów obsługi oraz dostosowania ich do realiów XXI wieku. Unikalność programu polega na metodologii tworzenia rankingu, zgodnie z którą każdy konsument może zgłosić firmę lub instytucję do obserwacji i oceny. Głosowanie odbywa się za pośrednictwem portalu opinii społeczności konsumentów www.jakoscobslugi.pl Na stronie można znaleźć szczegółowe informacje na temat projektu, rozpatrywanych kategorii oraz uzyskanych wyników.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska