W lutym br. firma MAKRO Cash & Carry rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamującą nową politykę cenową. Akcja promocyjna skierowana jest do profesjonalnych klientów hurtowni, ze szczególnym uwzględnieniem branży handlowej.
W styczniu 2010 MAKRO Cash & Carry wprowadziło nową politykę cenową obejmującą gwarancję stale najniższych cen dla najważniejszego asortymentu oraz nowy atrakcyjny system bonusowy. Kampania reklamująca nową strategię swoim zasięgiem obejmuje prasę, radio, outdoor i Internet. Motywem przewodnim jest charakterystyczny różowy pies – strażnik najniższej ceny.
Kampanią objęto prasę branżową adresowaną do przedsiębiorców z sektora handlowego, m.in. Poradnik Handlowca, Detal Dzisiaj, Handel czy Życie Handlowe. Spoty radiowe można natomiast usłyszeć m.in. w Radiu ZET, Radiu Eska, Złotych Przebojach czy RMF FM. Kampania outdoorowa obecna jest na terenie większych miast w Polsce, w których znajdują się hurtownie MAKRO – billboardy z hasłem „Ja tu pilnuję najniższej ceny” zawisły przykładowo w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu czy Lublinie. Kampania objęła swoim zasięgiem również Internet – portale ogólne (np. Onet.pl) i biznesowe (np. Bankier.pl, Gazetaprawna.pl, Twoja-firma.pl). Kreacją dla MAKRO w wyniku wygranego przetargu zajęła się agencja JWT.