Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
25 lutego 2010, 09:31

MAKRO uruchomiło Internetowy Dział Obsługi Klienta

Od 10 lutego Klienci MAKRO Cash & Carry korzystają z nowego udogodnienia – wirtualnego Działu Obsługi Klienta, w którym wszystkie najważniejsze formalności można załatwić, nie wychodząc z domu czy biura.

Wirtualne biuro obsługi umożliwia przede wszystkim szybką i prostą rejestrację w bazie Klientów MAKRO. Wystarczy, że przedsiębiorca, który chciałby otrzymać kartę klienta, wypełni elektroniczny formularz dostępny na stronie edok.makro.pl. Wizyta w hali jest konieczna jedynie w celu dokończenia rejestracji – przedstawienia stosownych dokumentów i wydania karty.

image mini

Wśród użytecznych funkcji Internetowego Działu Obsługi Klienta znalazła się również możliwość aktualizacji danych czy zgłoszenie zapotrzebowania na dodatkową kartę MAKRO. Klient może także zaprenumerować newsletter MAKRO oraz poprosić o wydanie duplikatu faktury – wszystko to za pomocą paru kliknięć. Na stronie nie zabrakło również ogólnych informacji – numerów telefonów do poszczególnych hal, linku do formularza kontaktowego czy najczęściej zadawanych przez Klientów pytań.

Internetowy Dział Obsługi Klienta dostępny jest pod adresem edok.makro.pl.

Kontakt dla mediów

Michał Skup
Michał Skup
Dyrektor ds. Prawnych i Regulacyjnych
MAKRO Polska