Od 10 lutego Klienci MAKRO Cash & Carry korzystają z nowego udogodnienia – wirtualnego Działu Obsługi Klienta, w którym wszystkie najważniejsze formalności można załatwić, nie wychodząc z domu czy biura.
Wirtualne biuro obsługi umożliwia przede wszystkim szybką i prostą rejestrację w bazie Klientów MAKRO. Wystarczy, że przedsiębiorca, który chciałby otrzymać kartę klienta, wypełni elektroniczny formularz dostępny na stronie edok.makro.pl. Wizyta w hali jest konieczna jedynie w celu dokończenia rejestracji – przedstawienia stosownych dokumentów i wydania karty.
Wśród użytecznych funkcji Internetowego Działu Obsługi Klienta znalazła się również możliwość aktualizacji danych czy zgłoszenie zapotrzebowania na dodatkową kartę MAKRO. Klient może także zaprenumerować newsletter MAKRO oraz poprosić o wydanie duplikatu faktury – wszystko to za pomocą paru kliknięć. Na stronie nie zabrakło również ogólnych informacji – numerów telefonów do poszczególnych hal, linku do formularza kontaktowego czy najczęściej zadawanych przez Klientów pytań.
Internetowy Dział Obsługi Klienta dostępny jest pod adresem edok.makro.pl.