Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
12 stycznia 2010, 08:31

Gwarancja najniższej ceny – nowa polityka cenowa MAKRO

Z dniem 12 stycznia 2010 MAKRO Cash & Carry wprowadziło nową politykę cenową pod hasłem „Gwarancja najniższej ceny”. Nowa strategia to kolejny krok MAKRO mający na celu wsparcie profesjonalnych klientów w poprawie ich konkurencyjności. Jako jedyna hurtownia na polskim rynku firma oferuje zwrot różnicy w sytuacji, gdy cena produktu włączonego do programu w innej hurtowni jest niższa niż oferowana przez MAKRO.

image mini

Nowa polityka cenowa została stworzona w oparciu o najczęściej sprzedawane produkty, oferowane przez niezależnych detalistów. Dzięki niej klienci MAKRO mają zagwarantowany szeroki wybór najważniejszych artykułów w zawsze najniższej na rynku cenie. Nowa strategia cenowa jest jednym z licznych działań MAKRO, które służą wsparciu profesjonalnych klientów sieci na polskim rynku – mówi Uwe Hoelzer, Prezes MAKRO Cash & Carry.

Koszyk kilkuset najczęściej sprzedawanych produktów, zawierający także artykuły regionalne, powstał na podstawie badań rynkowych oraz we współpracy z klientami MAKRO. Firma gwarantuje stałą dostępność produktów włączonych do koszyka, które zostały oznaczone specjalnym logo. Jako symbol programu został wybrany pies obronny - strażnik najniższych cen.

Monitoring cen odbywa się za pośrednictwem pracowników MAKRO oraz specjalistycznych agencji zewnętrznych, codziennie weryfikujących i dostosowujących ceny ponad 6 tysięcy produktów – mówi José Bonito, Customer Management Director w MAKRO Cash & Carry.

Gwarancja cen dotyczy również promocji prowadzonych przez konkurencyjne firmy. Dzięki nowemu procesowi monitorowania i dostosowywania cen, MAKRO, jako pierwsza hurtownia na polskim rynku, daje gwarancję najniższej ceny. Jeżeli zdarzyłoby się, że klient znajdzie w hurtowni konkurencyjnej produkt z „koszyka” w lepszej cenie, gwarantuje mu się zwrot różnicy.

Firma MAKRO wprowadziła również system bonusowy, który jako jedyny na rynku, obowiązuje na wszystkie produkty – także na alkohole, papierosy i ofertę promocyjną. Klienci mogą dzięki niemu uzyskać rabat w wysokości nawet 5%.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska