Ślepe degustacjemarek własnych organizowane w halach MAKRO w pierwszej połowie września br., potwierdziły ich wysoką jakość i dobry smak w porównaniu z odpowiednikami brandowymi. Produkty marki Fine Food dystrybuowanej wyłącznie w sieci MAKRO okazały się smaczniejsze aż w 10 na 14 degustowanych kategorii włączonych do degustacji.
W okresie od 3 do 16 września w 30 halach MAKRO Cash & Carry na terenie całej Polski odbyły się degustacje porównawcze produktów marki Fine Food i innych znanych marek producentów. Akcja trwała 14 dni i objęła degustację między innymi takich produktów jak: sok jabłkowy, ser camembert, śliwki w czekoladzie, paluszki słone, czy polędwica sopocka.
Asortyment marki własnejFine Food został doceniony przez klientów hal MAKRO. Zwyciężył on w przypadku 10 różnych produktów: sok jabłkowy, ser camembert, śliwki w czekoladzie, ciastka z kawałkami czekolady, polędwica sopocka, jogurt pitny, czy bułeczki mleczne. Największą przewagę odnotowały takie produktyjak jogurt pitny (65% klientów oceniło produkt Fine Food jako smaczniejszy), kiełbasa śląska (65%), ciastka z kawałkami czekolady (63%) oraz śliwki w czekoladzie (60%).
W degustacjach udział wzięło 28 891 klientów, a ich zadaniem było wskazanie smaczniejszego produktu spośród dwóch degustowanych - marki Fine Food i jej odpowiednika brandowego.
Fine Food to jedna z marek własnych MAKRO Cash & Carry, której portfolio sukcesywnie powiększane jest o nowe produkty. W 2012 roku asortyment tej marki zwiększył się m.in. o całą gamę płatków śniadaniowych, słonych przekąsek oraz mrożonek. Pod marką Fine Food dostępne są również m.in. świeże warzywa, napoje, słodycze czy nabiał. Dużym zainteresowaniem klientów cieszą się sery, wędliny, pieczywo oraz konserwy rybne, a hitami sprzedażowymi w 2012 roku zostały świeże mleko oraz bułki mleczne. Więcej informacji o markach własnych dystrybuowanych w halach MAKRO Cash & Carry można znaleźć na stronie www.makro.pl.