Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
16 lipca 2015, 13:25

Nowy model zaawansowanej franczyzy ODIDO

Nowy model zaawansowanej franczyzy ODIDO

Warszawa, 16 lipca 2015: W czerwcu br. odbył się cykl dwudniowych Targów ODIDO. Przedstawiciele sieci odwiedzili siedem miast w Polsce, w których spotkali się z właścicielami sklepów niezależnych i zrzeszonych w sieci. Ważnym punktem wydarzenia była prezentacja nowego modelu zaawansowanej franczyzy.

Klienci należący do sieci franczyzowych oczekują większego wsparcia ze strony franczyzodawcy, ale jednocześnie gotowi są na zacieśnienie współpracy i umocnienie relacji z siecią. W odpowiedzi na potrzeby rynku firma MAKRO przygotowała nowy model zaawansowanej franczyzy ODIDO. Jego założenia przedstawiono podczas cyklu dwudniowych targów, które odbyły sie w czerwcu w siedmiu miastach w Polsce: Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Zabrzu, Gdyni i Szczecinie.

Pierwszy dzień targów zarezerwowany był dla obecnych klientów sieci. Podczas konferencji rozmawiano m.in. o problemach, potrzebach i oczekiwaniach właścicieli ODIDO. Zaprezentowano również zaawansowany model franczyzy. Drugi dzień odbywał się w specjalnie przygotowanym stoisku w hali MAKRO. Spotkanie dedykowane było potencjalnym klientom – właścicielom sklepów niezależnych oraz sklepów należących do innych sieci, szukających nowego franczyzodawcy, który pomógłby im w prowadzeniu biznesu. W targach uczestniczyło łącznie blisko tysiąc osób.

Zaawansowany model franczyzy to silne wsparcie biznesu klienta przy zachowaniu przez niego niezależności. W ramach nowego modelu MAKRO zapewnia m.in. inwestycję o wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych w wyposażenie, dzielenie się swoim know-how oraz współpracę na partnerskich zasadach. Ponadto nasi klienci otrzymają pakiet rozwiązań promocyjnych dedykowanych wyłącznie sklepom ODIDO oraz wsparcie komunikacyjne w mediach – mówi Roman Krucki, Kierownik ds. Grupy Klientów Trader.

W ramach zaawansowanego modelu franczyzy MAKRO zainwestuje w kluczowe elementy wyposażenia sklepu franczyzobiorcy o wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych. Ponadto firma zapewni efektywne promocje oraz indywidualne wsparcie oparte na swoim know-how. Ważnym aspektem zaawansowanej franczyzy jest również współpraca na zasadach partnerskich – franczyzobiorca zobowiązany jest do zachowania kluczowych standardów, ale ma swobodę w dopasowaniu sklepu do lokalnych potrzeb.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska