Warszawa, 4 grudnia 2015: „ODIDO. Miło na co dzień” – to hasło świątecznej kampanii reklamowej sieci ODIDO, która rusza 6 grudnia br. Na aktywności składa się spot telewizyjny oraz reklama internetowa. Akcja potrwa 3 tygodnie, do 24 grudnia.
Kampania kładzie szczególny nacisk na promocję sklepów ODIDO, jako sieci oferującej szeroki asortyment produktów w atrakcyjnych cenach. Jej celem jest również budowanie emocjonalnej więzi z marką.
Idea kreatywna spotu opiera się o bajkowy motyw Czerwonego Kapturka, który w humorystyczny sposób nawiązuje do zbliżających się świąt Bożego Narodzenia i ma na celu promocję świątecznej oferty sklepu.
Na intensywną, trzytygodniową kampanię składa się 6 różnych spotów telewizyjnych. W każdym z nich prezentowane zostaną 2 produkty z asortymentu ODIDO. Aktywności prowadzone będą w największych stacjach telewizyjnych, m.in. w TVP1, TVP 2, Polsacie, a także w Internecie.
* * *
Sieć franczyzowa ODIDO, zrzeszająca pod jednym logo ponad 2000 osiedlowych sklepów spożywczych, powstała w 2011 roku z inicjatywy MAKRO Cash and Carry. Sklepy ODIDO to szeroki wybór artykułów spożywczych i artykułów przemysłowych dedykowanych potrzebom gospodarstw domowych. Jego głównym celem jest pomoc klientom z sektora handlu detalicznego w umocnieniu swojej pozycji i poprawie konkurencyjności.