Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
13 września 2017, 13:59

Oferta produktów z Francji na 23. urodziny MAKRO Polska

Oferta produktów z Francji na 23. urodziny MAKRO Polska

Z okazji swoich 23. urodzin sieć hurtowni MAKRO Polska przygotowała specjalną ofertę tematyczną z produktami z kuchni francuskiej. Na klientów czekają degustacje, promocje, rabaty, konkursy z atrakcyjnymi nagrodami (m.in. wycieczkami do Paryża) oraz specjalna odsłona akcji lojalnościowej Punktomania.

Między 12 a 25 września na półkach MAKRO Polska znaleźć będzie można m.in. francuskie sery, wina i oliwy w promocyjnych cenach. Osoby, które zrobią w tym czasie zakupy za min. 250 zł netto, a następnie zarejestrują się na stronie internetowej www.makro-bonusy.pl, mają szansę wygrać samochód Skoda Fabia oraz jedną z pięciu dwuosobowych wycieczek do Francji – ojczystego kraju Michela Morana, znanego szefa kuchni i ambasadora 23. urodzin MAKRO w Polsce.

Francja słynie przede wszystkim z serów, win, owoców morza – zwłaszcza przegrzebków św. Jakuba.  Można je odnaleźć także na półkach polskiego MAKRO i samodzielnie z nimi eksperymentować. Ale warto wybrać się do mojej ojczystej Francji i sprawdzić, jak naprawdę smakuje ten kraj – mówi Michel Moran, szef kuchni znany z programu „MasterChef” stacji TVN oraz ambasador 23. urodzin MAKRO w Polsce.

Do świętowania „Urodzin ze smakiem” przyłączyła się Coca-Cola. Wśród klientów, którzy kupią wybrane produkty tej marki za przynajmniej 250 zł netto i zarejestrują się na www.makro-bonusy.pl, zostanie rozlosowanych 50 bonów zakupowych do MAKRO o wartości 250 zł oraz samochód Fiat Qubo.

Uruchomiono także specjalną akcję konkursową z myślą o właścicielach sklepów spożywczych, także Odido. Mogą oni zbierać punkty m.in. za kupowanie produktów dowolnej marki własnej czy produktów z dedykowanych gazetek promocyjnych dostępnych na www.makro.pl oraz wymieniać je na nagrody – notebooki, krajalnice, tablety i bony paliwowe.

MAKRO Polska przygotowało również najbardziej obszerną w historii programu odsłonę Punktomanii – akcji lojalnościowej, w ramach której klienci zbierają punkty za zakupy, a następnie mogą wymieniać je na atrakcyjne rabaty przy zakupie produktów z katalogu. W urodzinowej edycji czeka ponad 70 pozycji, w tym wysokiej klasy sprzęty elektroniczne.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska

Słowa kluczowe

MAKRO Polska, MAKRO,