Sieć hurtowni MAKRO Polska po raz szósty została głównym sponsorem polskiej edycji programu „MasterChef”. Najnowszą edycję show telewizji TVN wyłaniającego talenty kulinarne spośród amatorów można oglądać w każdą niedzielę o godz. 20:00 na antenie TVN.
MAKRO Polska, sieć ponad 30 hurtowni w całej Polsce, po raz kolejny wspiera promocję gotowania w naszym kraju. Od początku istnienia programu „MasterChef” w telewizji TVN, czyli od 2012 roku, MAKRO dostarcza uczestnikom najwyższej jakości produkty, z których przygotowują potrawy konkursowe.
"MAKRO Polska poprzez udział w programie „MasterChef” konsekwentnie umacnia wizerunek najlepszej hurtowni dla gastronomii. W każdym odcinku staramy się zainteresować widzów oryginalnym składnikiem dania, czym podkreślamy nasze kompetencje i różnorodność oferty" – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu MAKRO Polska.
W programie kucharze-amatorzy walczą o tytuł MasterChefa atrakcyjne nagrody finansowe i możliwość wydania własnej książki kucharskiej. W jury zasiadają Magda Gessler, Anna Starmach i Michel Moran, który jest także ambasadorem kampanii „Urodziny ze smakiem” promującej 23-lecie MAKRO w Polsce. W ramach akcji klienci sieci mogą wygrać m.in. wycieczki zagraniczne poszerzające kulinarne horyzonty i samochody.
„MasterChef” to jeden z najpopularniejszych programów kulinarnych. Po raz pierwszy wyemitowany w 1990 roku, od tego czasu doczekał się edycji w 35 krajach, osiągając rekordowe wyniki oglądalności na całym świecie.
MAKRO Polska od lat wspiera polską gastronomię, m.in. poprzez program Szef dla Młodych Talentów, który daje uczniom szkół zawodowych możliwość nauki od najlepszych szefów kuchni i odbycia staży w prestiżowych restauracjach. W ramach programu Szef dla Szefów sieć hurtowni organizuje także konferencje i warsztaty, na których szefowie kuchni poznają najnowsze trendy i techniki kulinarne.