Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
4 października 2017, 09:15

Najnowsze kulinarne trendy na sezon Jesień-Zima 2017/2018 już znane

Najnowsze kulinarne trendy na sezon Jesień-Zima 2017/2018 już znane

Blisko 80 przedstawicieli branży HoReCa wzięło udział w „Trendy Kolacji” w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Warszawie. Uroczyste wydarzenie otworzyło nowy cykl spotkań w ramach programu „Szef dla Szefów” MAKRO Polska. Zaprezentowano na nim najnowsze gastronomiczne trendy na sezon jesienno-zimowy.

 

Budowanie marketingu restauracji wokół właściciela, wielki powrót tłuszczy i pieców opalanych drewnem, długi czas przygotowania potraw oraz serwowanie ziołowych naparów – to najnowsze trendy, które wkrótce zawładną gastronomią. Na „Trendy Kolacji” w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Warszawie opowiadała o nich Weronika Lewandowska, ekspertka w dziedzinie ich prognozowania, tworząca strategie marketingowe dla sektora HoReCa.

 

Zaproszeni przez MAKRO Polska przedstawiciele stołecznej branży gastronomicznej mogli nie tylko posłuchać o nadchodzących tendencjach, ale także ich posmakować. Autorami dań ilustrujących trendy byli wybitni szefowie kuchni: gospodarz spotkania Maciej Nowicki – szef kuchni Muzeum Pałacu Jana III w Wilanowie, Wojciech Harapkiewicz – szef kuchni restauracji Babinicz w kompleksie Dworzysko w Szczawnie-Zdroju, Gerard Rytter – szef kuchni marki Develey Polska, Paweł Serafin – szef kuchni Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie, Cezary Powała – Szef Kuchni hali MAKRO nr 1 w Warszawie, Adam Ciupka – szef kuchni firmy Nestlé oraz Michał Oszczyk – menedżer centrum szkoleniowego Gourmet Foods, importera i dystrybutora herbaty Dilmah.

 

W menu znalazły się takie dania, jak consomme wołowe z pomidorowym ravioli, warzywami julienne i pianą bazyliową, terina z foie gras z galaretką porzeczkową, domowym chlebem z daktylami, pieczoną figą, sosem tymiankowym i musem z kiszonych cytryn i pistacji, a na deser brownie na ciepło z lodami herbacianymi. Na gości czekała także rozgrzewająca herbata wędzona z ciemnym rumem, sokiem jabłkowym i syropem z kwiatu czarnego bzu oraz specjalnie dobrane przez sommeliera wina.

 

Partnerami pierwszej „Trendy Kolacji” w sezonie Jesień-Zima 2017/2018 byli: Aviko, Develey Polska, Dilmah, Mutti, Nestlé Professional i Provincja.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska