Wycieczki do Madrytu i samochody Skoda Fabia to jedne z wielu nagród, jakie można zdobyć w ramach akcji „23. Urodziny ze smakiem” MAKRO Polska. Dodatkowo w sieci hurtowni czeka specjalna oferta produktów z Hiszpanii, z której pochodzi Michel Moran – ambasador kampanii.
Rozpoczyna się ostatni etap kampanii urodzinowej MAKRO Polska, której celem jest zachęcenie klientów do wspólnego poznawania smaków kuchni z całej Europy – Włoch, Francji, Grecji i Hiszpanii. Między 10 a 23 października na półkach hal dostępne są produkty kuchni hiszpańskiej, m.in. kiełbasy chorizo, owcze sery czy dojrzewające w południowym słońcu oliwki.
Wśród osób, które w tym czasie zrobią w MAKRO zakupy za min. 250 zł netto, a następnie zarejestrują się na stronie www.makro-bonusy.pl, zostanie rozlosowanych pięć dwuosobowych wycieczek do Madrytu i samochód Skoda Fabia. To ostatnia szansa na wygraną. Łączna pula nagród w urodzinowej loterii to 20 wycieczek (do Rzymu, Aten, Paryża i Madrytu) oraz cztery samochody.
Z okazji swojego 23-lecia w Polsce, MAKRO przygotowało specjalną odsłonę Punktomanii – akcji, podczas której klienci zbierają punkty za zakupy i wymieniają je na rabaty przy zakupie pozycji z katalogu. Urodzinowy katalog zawiera wyjątkową, najobszerniejszą w historii programu ofertę – ponad 70 produktów, w tym wysokiej jakości sprzęty elektroniczne.
Do świętowania przyłączyła się także Coca-Cola. Klienci, którzy kupią wybrane produkty tej marki za przynajmniej 250 zł netto i zarejestrują się na www.makro-bonusy.pl, mają szansę zdobyć samochód Fiat Qubo oraz bony o wartości 250 zł na zakupy w MAKRO.
Uruchomiono także specjalny konkurs z myślą o właścicielach sklepów spożywczych, także ODIDO. Mogą oni zbierać punkty m.in. za zakup produktów marek własnych czy z wybranych gazetek promocyjnych, a następnie wymieniać je na nagrody – notebooki, tablety i bony paliwowe, które ułatwią codzienne prowadzenie biznesu.
Ambasadorem „23. Urodzin ze smakiem” MAKRO Polska jest Michel Moran – szef kuchni znany z programu „MasterChef” stacji TVN, który pojawił się na billboardach w całej Polsce. Akcji towarzyszy kampania w Internecie, w tym na portalach branżowych i w mediach społecznościowych oraz w radiu – spoty reklamowe emitowane są m.in. w stacjach RMF FM, RMF Classic, Radio ZET, ZET Gold czy Złote Przeboje. Za kreację odpowiada agencja Błękitne Studio, zakupu mediów dokonały Dom Mediowy MGA oraz Performance Media.