Sieć hurtowni MAKRO Polska prowadzi cykl edukacyjnych spotkań Super Sklep, dedykowanych właścicielom sklepów ODIDO. Z myślą o tej grupie klientów MAKRO prowadzi różnego rodzaju szkolenia poświęcone innowacyjnym rozwiązaniom dla sektora handlu tradycyjnego.
W Polsce istnieje blisko 2100 sklepów pod marką ODIDO, należącą do MAKRO Polska. Specjalnie dla tej grupy klientów sieć hurtowni organizuje od początku 2017 roku cykliczne spotkania w ramach cyklu Super Sklep. Wydarzenia dla właścicieli sklepów miały miejsce m.in. w Zabrzu, Kaliszu, Zielonej Górze, Warszawie czy Opolu. Cykl obejmie całą Polskę, planowane są kolejne spotkania m.in. w Olsztynie. Odbywają się wówczas prezentacje ekspertów m.in. na temat trendów rynkowych w polskim handlu.
Spotkania z cyklu Super Sklep są nie tylko okazją do integrowania sektora handlu tradycyjnego, ale też do celebrowania przedsiębiorczości wśród kobiet. W ramach projektu „Handel jest kobietą” MAKRO Polska wręczyło wyróżniającym się klientkom dyplomy w kategoriach „Kobieta działająca na rzecz lokalnej społeczności” oraz „Kobieta innowacyjna w biznesie”.
Sieć hurtowni MAKRO Polska prowadzi również projekt, którego celem jest wprowadzanie w sklepach ODIDO tzw. kącików kawowych. W tym celu MAKRO Polska dostarcza swoim klientom całościowe i dostosowane do ich potrzeb rozwiązania.
Właściciele sklepów ODIDO mogą także brać udział w szkoleniach m.in. z zakresu win, serów i kaw w Akademii Inspiracji MAKRO. Wszystkie działania prowadzone przez MAKRO Polska mają na celu kompleksowe wsparcie właścicieli sklepów w codziennym prowadzeniu działalności, poszerzenie ich kompetencji biznesowych i wiedzy asortymentowej, a w efekcie dalszy rozwój sektora handlu tradycyjnego.