MAKRO Polska stawia na cyfryzację i rozwija swoją aplikację na smartfony. Aplikacja MAKRO oferuje takie funkcjonalności, jak wirtualna karta klienta czy dostęp do gazetek promocyjnych.
Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadziła do swojej aplikacji mobilnej szereg rozwiązań i udogodnień dla klientów, m.in. rabaty dostępne wyłącznie dla użytkowników aplikacji oraz funkcję bezpośredniego kontaktu z przedstawicielem handlowym. Poprzez aplikację klienci mogą także znaleźć najbliższą halę MAKRO w okolicy, sprawdzić godziny otwarcia i wyznaczyć trasę dojazdu, przeglądać nowości i gazetki z aktualną ofertą oraz tworzyć własne listy zakupów. Aplikacja zawiera również wirtualną kartę klienta, dzięki czemu tradycyjna wersja plastikowa nie jest konieczna do wejścia na halę i dokonania zakupów.
Aplikacja MAKRO jest dostępna zarówno na telefony z systemem operacyjnym Android, jak i iOS. Można pobrać ją bezpłatnie z Google Play lub App Store. Przy rejestracji wystarczy podać NIP działalności gospodarczej oraz numer karty klienta MAKRO.
Rozwój aplikacji mobilnej wpisuje się w głęboką transformację cyfrową, jaką przechodzi MAKRO Polska, by jak najlepiej sprostać oczekiwaniom klientów. W tym celu sieć hurtowni wprowadziła również nowoczesny system zamówień, m.in. stronę internetową www.makro-dla-gastronomii.pl, na której zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu.
Więcej informacji na temat aplikacji można znaleźć na stronie www.makro.pl/aplikacja.