„Nie użyczyłbym swojego nazwiska, gdybym nie był przekonany do tego projektu, bo za długo na to nazwisko pracowałem” – mówi Wojciech Harapkiewicz o swojej nowej roli ambasadora marek MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional. W najnowszym wydaniu „MAKRO dla gastronomii” można nie tylko znaleźć wywiad z Harapkiewiczem, ale też jego autorskie przepisy.
Sieć hurtowni MAKRO Polska kontynuuje cykl wywiadów z najważniejszymi postaciami polskiej gastronomii. Bohaterem najnowszego wydania publikacji „MAKRO dla gastronomii” jest Wojciech Harapkiewicz – szef kuchni restauracji Babinicz w kompleksie Dworzysko w Szczawnie-Zdroju, Szef Kuchni Tradycyjnej 2018 Gault&Millau Polska oraz ambasador nowych marek dedykowanych profesjonalistom w gastronomii – MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional.
Wojciech Harapkiewicz w wywiadzie opowiada m.in. o swojej pracy w Dworzysku, wyzwaniach, szkoleniu młodych kucharzy w ramach programu Szef dla Młodych Talentów oraz nowej roli, w jakiej w jakiej się znalazł. „Testuję nowości, których wciąż przybywa, podsuwam inspiracje, sygnalizuję najnowsze trendy, dzięki czemu MAKRO szybko wzbogaca ofertę o nieszablonowe produkty” – opowiada o swojej pracy jako ambasadora marek MAKRO dla gastronomii.
W numerze znaleźć można również autorskie przepisy Wojciecha Harapkiewicza na burgera z dziczyzną, ceviche z łosia, ptasie mleczko z tatarem mango czy pieczonego sandacza z salsą paprykowo-pomidorową i marynowaną cukinią. W publikacji „MAKRO dla gastronomii” zaprezentowano także m.in. aktualną ofertę handlową, promocje, nowości produktowe, porady i inspiracje.
Wszystkie produkty MAKRO Chef, MAKRO Professional i MAKRO Premium powstają we współpracy z ekspertami i szefami kuchni tak, by jak najlepiej dopasować je do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych. Linia MAKRO Chef obejmuje wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze, w opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii. Produkty marki MAKRO Premium cechują się ponad-przeciętnymi standardami jakości oraz dedykowane są najbardziej wymagającym klientom. Natomiast MAKRO Professional obejmuje środki czystości, narzędzia i akcesoria kuchenne. Obecnie na półkach hal MAKRO można znaleźć 500 produktów tych marek, do końca 2018 roku w ofercie znajdzie się łącznie ponad 800 pozycji.