Hala MAKRO w Opolu została poddana przebudowie w ramach długofalowej strategii dostosowania formatów do potrzeb lokalnych rynków. Obiekt zyskał m.in. unowocześniony układ stoisk, większą przestrzeń ekspozycyjną oraz nowe rozwiązania technologiczne. 22 maja odbyło się uroczyste re-otwarcie z atrakcjami dla klientów.
Sześciomiesięczna przebudowa hali MAKRO w Opolu miała na celu dostosowanie obiektu do potrzeb lokalnego rynku i zapewnienie najwyższej jakości usług. „Nowa hala w pełni prezentuje możliwości sieci hurtowni MAKRO Polska jako najlepszego dostawcy dla handlu i gastronomii” – mówi Henryk Michaluk, kierownik hali w Opolu.
Remodeling obejmował reorganizację układu stoisk oraz zmianę wizualizacji. Zwiększono powierzchnię sprzedaży i przestrzeń ekspozycyjną oraz wyeksponowano towary w bardziej nowoczesny i atrakcyjny dla odbiorców sposób. Powiększono stoiska z mrożonkami oraz z rybami, które wzbogacono także o nowe gatunki. Zamknięte sektory chłodzone na stoiskach mięso i nabiał pozwolą zaoszczędzić energię elektryczną. Dodatkowo strefa chłodnicza została całkowicie zmodernizowana, a nowoczesna instalacja chłodnicza wypełniona jest przyjaznym dla środowiska dwutlenkiem węgla. Poszerzeniu uległa oferta owoców i warzyw, zmiany wprowadzono także na dziale przemysłowym i w sektorach sezonowych – na klientów czeka m.in. większy wybór artykułów ogrodniczych i mebli ogrodowych.
22 maja odbyło się uroczyste re-otwarcie hali w nowej odsłonie, któremu towarzyszyło wiele atrakcji dla klientów, w tym: pokazy kulinarne połączone z degustacją, grill, food trucki oraz upominki. Promocja wydarzenia obejmowała kampanię w radiu, prasie i Internecie.