Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
24 września 2019, 09:41

MAKRO Polska dostarcza produkty do programu „MasterChef”

MAKRO Polska dostarcza produkty do programu „MasterChef”

Sieć hurtowni MAKRO Polska zapewnia produkty, z których kucharze-amatorzy przygotowują potrawy konkursowe w ósmej edycji „MasterChefa”. Najnowszy sezon kulinarnego show można oglądać w każdą niedzielę o godz. 20:00 na antenie TVN. Ponadto z produktów MAKRO korzystają uczestnicy programu „10 zadań specjalnych Michela Morana”, emitowanego na kanale TTV.

 

MAKRO Polska towarzyszy programowi „MasterChef” od początku jego istnienia, czyli od 2012 r. Dostarcza uczestnikom wysokiej jakości asortyment, m.in. świeże ryby, mięsa i warzywa oraz produkty marki MAKRO Chef, linii dedykowanej dla gastronomii, na bazie których przygotowują swoje konkursowe potrawy.

 

– MAKRO poprzez udział w programie „MasterChef” konsekwentnie umacnia wizerunek najlepszego dostawcy dla gastronomii. W każdym odcinku staramy się zainteresować widzów oryginalnym składnikiem dania, czym podkreślamy nasze kompetencje i różnorodność oferty – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu MAKRO Polska.

 

W  programie kucharze-amatorzy walczą o tytuł MasterChefa, atrakcyjne nagrody finansowe i możliwość wydania własnej książki kucharskiej. W jury zasiadają Magda Gessler, Anna Starmach i Michel Moran – prowadzący program „10 zadań specjalnych Michela Morana”, w którym uczestnicy również korzystają z produktów oferty sieci MAKRO.

 

„MasterChef” jest jednym z najpopularniejszych programów kulinarnych. Po raz pierwszy wyemitowany został w 1990 roku, od tego czasu doczekał się edycji w 35 krajach, osiągając rekordowe wyniki oglądalności na całym świecie.

 

MAKRO Polska prowadzi aktywne działania mające na celu wsparcie inicjatyw związanych z branżą gastronomiczną. Jest inicjatorem programu Polskie Skarby Kulinarne, mającego na celu zwiększenie wiedzy na temat kulinarnej tradycji naszego kraju zarówno wśród szefów kuchni, jak i konsumentów. Sieć hurtowni prowadzi także program Szef dla Młodych Talentów, przeznaczony dla uczniów szkół i klas gastronomicznych zainteresowanych rozszerzaniem swoich umiejętności poza murami szkoły poprzez staże w topowych restauracjach oraz warsztaty z wiodącymi szefami kuchni.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska