MAKRO Polska zainicjowało cykl spotkań Rady Franczyzobiorców ODIDO, poświęcony tworzeniu rozwiązań dla sieci i niezależnych właścicieli sklepów. Pierwsze wydarzenie odbyło się w Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie i było okazją do rozmów m.in. o wyzwaniach współczesnego handlu oraz innowacyjnych rozwiązaniach dla sektora handlu tradycyjnego.
W spotkaniu uczestniczyli klienci z różnych regionów Polski, prowadzący od jednego małego sklepu, po kilkanaście placówek pod szyldem ODIDO. Pomimo różnorodnych biznesów łączy ich przedsiębiorczość, energia i otwartość na zmiany. Podczas wydarzenia zostały poruszone tematy dotyczące wyzwań współczesnego handlu detalicznego, przed jakimi stoją właściciele sklepów, konkurencyjność cenowa, nowoczesne rozwiązania kasowe, promocja oraz zarządzanie zespołem.
– Jednym z filarów naszej strategii jest bycie najlepszym partnerem dla niezależnego biznesu, dlatego też nieustannie dostosowujemy się do potrzeb naszych klientów. Wspólnie z nimi chcemy budować rozwiązania ułatwiające codzienną pracę i zwiększające zyski – mówi Marta Plakwicz, Menedżer Pionu - TGM i Polityka Cenowa. – Spotkanie Rady było pierwszym z cyklu, które w roku fiskalnym 2020 będą odbywać się co kwartał. Będziemy wypracowywać nowe pomysły, dyskutować, testować z klientami nowe rozwiązania, a przede wszystkim wsłuchiwać się w ich potrzeby – dodaje.
Sieć franczyzowa ODIDO zrzeszająca pod jednym logo ponad 2400 osiedlowych sklepów spożywczych powstała w 2011 roku z inicjatywy sieci hurtowni MAKRO Polska. Sklepy ODIDO to szeroki wybór artykułów spożywczych i artykułów przemysłowych dedykowanych potrzebom gospodarstw domowych. Więcej informacji znajduje się na stronie www.sklepy-odido.pl.