Sieć hurtowni MAKRO Polska konsekwentnie wspiera polskich producentów i podkreśla znaczenie regionalnych produktów w swojej ofercie. Wprowadzając program „Polskie Kultowe Smaki”, podkreśla tym samym, jak ważnym elementem strategii jest współpraca z lokalnymi dostawcami. Przed Świętem Niepodległości natomiast promuje „Menu w barwach narodowych” i inspiruje klientów gastronomicznych, zachęcając ich do zaskakiwania gości daniami w kolorze polskiej flagi.
– Dzień odzyskania niepodległości to dobra okazja do świętowania i spotkań z rodziną czy przyjaciółmi w restauracjach. Biorąc to pod uwagę, stworzyliśmy propozycje dań w barwach biało-czerwonych. Korzystając ze zdjęć, przepisów i atrakcyjnej oferty na składniki do ich przygotowania, szefowie kuchni mogą wzbogacić swoje menu i zaskoczyć gości potrawami w kolorach flagi – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu MAKRO Polska.
Dodatkowo klienci MAKRO mogą poznać historię kultowych polskich smaków, takich jak jabłko Szara Reneta czy dynia bambino. Promując te i inne regionalne produkty, sieć hurtowni zarówno odpowiada na oczekiwania rynkowe oraz potrzeby partnerów biznesowych, jak i wspiera lokalnych dostawców.
W akcji promocyjnej wykorzystywane są blogi i strony internetowe, które przez atrakcyjny wygląd oraz szeroką bazę z recepturami i zdjęciami dań są chętnie odwiedzane przez internautów. Dodatkowo klienci w halach, korzystając z QR kodu, mogą szybko przenieść się na stronę z przepisami. Akcja jest też wspierana przez kampanię reklamową w Internecie, w mediach społecznościowych oraz przez materiały POS. Kampania będzie widoczna na portalach biznesowych i w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram oraz YouTube. Za kreację i przygotowanie kampanii odpowiada dział marketingu MAKRO Polska.
Więcej szczegółów o akcji i listę przedsiębiorstw otwartych w niedziele znaleźć można na stronie www.makro.pl.