MAKRO Polska wprowadziło do sprzedaży nowe produkty kuchni azjatyckiej. W ofercie sieci hurtowni pojawiły się kimchi – koreańskie sałatki z kiszonych warzyw w słoikach marki Old Friends Kimchi. Niepasteryzowane, produkowane bez użycia konserwantów oraz polepszaczy smaku, sałatki sprawdzą się zarówno jako dodatki przy daniu głównym czy przystawce, jak i samodzielne danie.
Bogactwo kuchni azjatyckiej określić można za pomocą mieszanki smaków – aromatycznych, słodko-kwaśnych i ostrych składników. Jednym z jej symboli gastronomicznych są koreańskie kiszone warzywa. Pozwalające wzbogacić potrawy o azjatyckie smaki, sałatki kimchi w słoikach pojawiły się w asortymencie MAKRO Polska.
W ofercie sieci hurtowni znaleźć można tradycyjne koreańskie sałatki z kiszonych warzyw o wyjątkowym smaku i prozdrowotnych właściwościach. Produkowane bez użycia konserwantów oraz na bazie polskich składników, produkty wyróżniają się smakiem, uzyskanym w wyniku zastosowania stężenia soli oraz doboru wyjątkowej mieszkanki przypraw. Produkcja sałatek oparta jest na lokalnych warzywach, takich jak kapusta pekińska, marchew, czosnek, biała rzodkiew. Świeże warzywa połączone są ze starannie dobraną mieszanką przypraw, zawierającą m.in. czosnek, szczypiorek i płatki koreańskich papryczek chilli – gochugaru.
W asortymencie MAKRO Polska sałatki dostępne są w czterech wersjach smakowych: zarówno w wersji klasycznej – na bazie sosu rybnego, jak i wegańskiej – na bazie sosu sojowego.
Sałatki marki Old Friends Kimchi o wyrazistym, delikatnie ostrym smaku sprawdzą się jako dodatek do potraw mięsnych i wegańskich, a także jako samodzielne danie. Zapakowane w słoiki niskokaloryczne produkty pozwolą zaoszczędzić czas na przygotowanie potrawy, jak i w chwilę wzbogacić ją o aromatyczne akcenty kuchni azjatyckiej.