Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
27 kwietnia 2020, 11:44

MAKRO Polska rozszerza program wsparcia dla właścicieli małych sklepów oraz polskiej gastronomii

MAKRO Polska rozszerza program wsparcia dla właścicieli małych sklepów  oraz polskiej gastronomii

MAKRO Polska rozwija działania wspierające sektor HoReCa oraz klientów tradycyjnego handlu. Od 15 kwietnia dostępna jest specjalnie przygotowana strona internetowa www.zakupynatelefon.makro.pl, na której zebrane są dane sklepów oferujących usługę zakupów na telefon. Natomiast w ramach dalszego wsparcia klientów HoReCa, 7 krajów grupy METRO, w tym MAKRO Polska nawiązało współpracę z portalem Groupon, dzięki czemu na klientów gastronomicznych czekają korzystne warunki  promowania własnych biznesów na tej platformie.

 

Sieć hurtowni MAKRO Polska stworzyła stronę internetową, na której właściciele małych sklepów mogą zgłosić oferowaną przez siebie usługę zakupów na telefon. Celem działań jest wsparcie lokalnych przedsiębiorców w dopasowywaniu oferty do nowych warunków oraz wzmocnienie ich komunikacji z konsumentami. Na stronie www.zakupynatelefon.makro.pl mogą znaleźć się przedsiębiorcy posiadający kartę klienta MAKRO. Osoby, które jej nie posiadają, a chciałby dołączyć do programu, mogą bezpłatnie zarejestrować się online jako klient MAKRO i również mieć dostęp do formularzy na makrodlahandlu.pl. Aby znaleźć się na dedykowanej mapie, właściciel sklepu powinien wypełnić krótki formularz o oferowanych przez siebie usługach. Formularze dostępne są po zalogowaniu na stronie makrodlahandlu.pl i wymagają podania danych jak: adres, numer kontaktowy czy informacje o płatnościach kartą i innych usługach. Konsumenci, którzy wejdą na stronę www.zakupynatelefon.makro.pl, mogą szybko znaleźć w swojej okolicy sklepy, które oferują zakupy na telefon. Na stronie udostępnione są dane kontaktowe oraz pozostałe usługi dostępne w konkretnych sklepach. Konsument indywidualnie ustala sposób oraz czas odbioru swojego zamówienia, dzięki czemu właściciel sklepu może działać wg własnych preferencji.

 

Promowanie usługi zakupów na telefon w lokalnych sklepach to kolejny etap wsparcia MAKRO Polska dla klientów handlu tradycyjnego. Platforma zakupynatelefon.makro.pl ma służyć jako łącznik między właścicielami małych sklepów a konsumentami oraz promować zakupy u lokalnych przedsiębiorców.

 

W ramach rozwijania środków mających wspierać klientów z sektora HoReCa, MAKRO Polska, jako jeden z siedmiu krajów w grupie METRO, nawiązało współpracę z platformą Groupon. Groupon już od 10 lat promuje lokalne biznesy i usługi w 15 krajach na świecie. Teraz portal, z którego promocji korzysta na świecie ponad 40 milionów o użytkowników, wychodzi naprzeciw potrzebom klientów HoReCa i razem z MAKRO Polska uruchamia nowy program wsparcia. Właściciele biznesów gastronomicznych mogą udostępniać na platformach Groupon vouchery na dostawę ze swoich lokali bez opłaty serwisowej. Co więcej, właściciele biznesów z sektora HoReCa mogą w łatwy sposób połączyć ofertę Groupon ze swoją stroną internetową oraz narzędziem DISH i bezpośrednio promować vouchery na dostawę. MAKRO Polska zapewnia również gotowe materiały dla restauracji do promowania voucherów w social mediach. Oferta ważna jest do 31 maja 2020 roku.

Załączniki

Groupon.jpg
Groupon.jpg
Groupon.jpg
rozmiar: 437,6 kB
typ: .jpg

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska