Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
28 lipca 2020, 16:00

Nowa, wakacyjna akcja Szefa dla Młodych Talentów

Nowa, wakacyjna akcja Szefa dla Młodych Talentów

Sieć hurtowni MAKRO Polska, w ramach programu Szef dla Młodych Talentów, rozpoczęła nową, wakacyjną akcję promującą tradycję kuchni polskiej. Konkurs „Wycieczki kulinarne” wystartował!

 

Podczas trwających wakacji MAKRO Polska, w ramach swojego programu Szef dla Młodych Talentów, adresowanego głównie do szkół gastronomicznych, przygotowało nową akcję. „Wycieczki kulinarne” to konkurs oparty o wirtualną podróż po kuchni polskiej. Jego luźna, letnia formuła pozwoli młodzieży odpocząć po wyzwaniu nauki zdalnej w ostatnich miesiącach roku szkolnego, kiedy to mediami społecznościowymi i stroną www Szefa dla Młodych Talentów zawładnął projekt edukacyjny „Dokształcaj się ONLINE!”.

 

W „Wycieczkach kulinarnych” główny akcent położono na poznanie rodzimej tradycji kulinarnej. Bogactwo kuchni polskiej to smaki miast i regionów, które MAKRO od kilku lat promuje w programie Polskie Skarby Kulinarne. Teraz sieć hurtowni postanowiła historyczne inspiracje kultowymi daniami Warszawy, Krakowa, Pomorza, Dolnego Śląska i Podhala zaprezentować w formie wakacyjnej podróży śladem polskich smaków oraz konkursu z nagrodami dla najaktywniejszych fanów Szefa dla Młodych Talentów.

 

Od 21 lipca publikowane są dania inspirowane historycznymi przepisami. Przygotowują je Jacek Darnowski i Kuba Sobczak z Łodzi, młodzi ambasadorowie akcji, zwycięzcy zeszłorocznego Ogólnopolskiego Testu Kulinarnego MAKRO Polska. Ich potrawy mają zachęcić uczestników akcji do przygotowania własnych dań, opartych o historyczne receptury i zamieszczenia ich fotografii na profilu facebookowym Szef dla Młodych Talentów. Autorzy propozycji, które zbiorą najwięcej polubień otrzymają nagrody – vouchery do restauracji na szlaku Polskich Skarbów Kulinarnych. Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie – nagrody czekają!

 

Na pierwszy ogień Jacek i Kuba wzięli tradycyjne danie kuchni Warszawy – ozory wołowe w galarecie, inspirowane recepturą Lucyny Ćwierciakiewiczowej „365 obiadów za 5 złotych”. Efekty ich pracy można zobaczyć na zdjęciach.

Załączniki

Zdjęcie 1.jpg
Zdjęcie 1.jpg
Zdjęcie 1.jpg
rozmiar: 3,0 MB
typ: .jpg
Zdjęcie 2.jpg
Zdjęcie 2.jpg
Zdjęcie 2.jpg
rozmiar: 1,5 MB
typ: .jpg
Zdjęcie 3.jpg
Zdjęcie 3.jpg
Zdjęcie 3.jpg
rozmiar: 1,5 MB
typ: .jpg

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska