Nadchodzi święto wszystkich przedsiębiorców! 13 października odbywa się międzynarodowy Dzień Własnego Biznesu. Wydarzenie ma na celu docenienie i wsparcie przedsiębiorców z sektora handlowo-usługowego oraz celebrowanie przedsiębiorczości. Z tej okazji przed dwa wieczory poprzedzające akcję katowicki Spodek rozświetliło hasło symbolicznie wyrażające wsparcie dla polskich przedsiębiorców z sektora MSP.
Od kilku miesięcy żyjemy w świecie, który na naszych oczach „przewrócił się do góry nogami”. Jest to szczególnie trudny czas dla przedsiębiorców, prowadzących małe i średnie lokalne biznesy. Musieli oni błyskawicznie dopasować się do nowych okoliczności. Ze względu na pandemię lokale gastronomiczne znacznie ograniczyły swoją działalność stacjonarną, a lokalne punkty usługowe były zmuszone do czasowego zamknięcia działalności.
Małe i średnie firmy nie tylko wpływają pozytywnie na rozwój gospodarczy, ale stanowią niezwykle cenną i nieodłączną część lokalnych społeczności. Za to właśnie Polacy je doceniają. Bez względu na fakt, czy jest to przytulna włoska restauracja, mała kawiarnia za rogiem czy lokalny sklep otwarty 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu – niezależne biznesy odgrywają istotną rolę w życiu społeczeństwa i mają ogromne znaczenie jako dostawcy towarów i usług.
Dla klientów sieci hurtowni MAKRO Polska prowadzenie własnego biznesu to nie tylko praca, ale styl życia, w który wkładają całe swoje serce. Firma podziwia ich za wytrwałość i kreatywność. Kierując się hasłem „Twój sukces to nasz biznes”, swoje działania skupia wokół przedsiębiorców, którzy codziennie zmagają się z wielkimi wyzwaniami oraz poświęcają ogrom czasu i energii, by rozwijać swój biznes.
Sieć hurtowni chce podziękować przedsiębiorcom oraz wspierać ich w prowadzeniu działalności, szczególnie w tak trudnym czasie. A robi to m.in. poprzez coroczne świętowanie z nimi Dnia Własnego Biznesu. Wydarzenie ma na celu docenienie i wsparcie przedsiębiorców z sektora handlowo-usługowego oraz celebrowanie przedsiębiorczości. Pozwoli ono firmom zwiększyć swoją rozpoznawalność wśród klientów, natomiast konsumentom poznać nowe lokale oraz nabyć produkty i usługi w promocyjnych cenach.
Do międzynarodowego Dnia Własnego Biznesu, w Polsce organizowanego przez MAKRO Polska dołączyło ponad 5 tys. restauracji, sklepów i lokali usługowych. Konsumenci mogą odnaleźć firmy biorące udział w akcji dzięki interaktywnej mapie, dostępnej na specjalnie stworzonej platformie online www.dzien-wlasnego-biznesu.pl.
Z okazji Dnia Własnego Biznesu, podświetlony został katowicki Spodek. Instalacja świetlna ma na celu promowanie i wspieranie niezależnych biznesów, szczególnie w tym trudnym dla wszystkich roku. Napis na spodku odsyła do stworzonej przez sieć hurtowni platformy, która pozwala właścicielom małych i średnich firm na dotarcie z produktami i usługami do szerokiego grona klientów. Projekcję świetlną na fasadzie Spodka zaplanowano na 10 i 12 października br.
Wspólnie z przedsiębiorcami Dzień Własnego Biznesu świętują także pracownicy MAKRO. Każdy z nich otrzymał od firmy 80 PLN do wykorzystania w swoim ulubionym lokalu w tym szczególnym dniu.
Dzień Własnego Biznesu obchodzony jest jednocześnie w 26 krajach na całym świecie, m.in. we Francji, Grecji, Turcji, Indiach oraz w Chinach. W Polsce organizatorem tego wydarzenia jest sieć hurtowni MAKRO Polska.