Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
22 maja 2024, 10:38

Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life

Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life

Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych. Ambasadorką projektu jest znana aktorka Joanna Brodzik.

 

„Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” to program, podczas którego przed aktorką stawiane są różne zadania kulinarne. Przygotowuje ona potrawy, wykorzystując produkty marki Fine Life oraz dzieli się swoimi kuchennymi doświadczeniami i poradami.  

 

Cykl składa się z ośmiu odcinków, które raz w miesiącu będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych. Publikowane będą również przepisy wraz z listą wykorzystanych produktów.  Premiera projektu odbyła się na początku kwietnia. Aktorka przygotowała wówczas małdrzyki w trzech odsłonach: z łososiem, ogórkiem, pomidorem oraz pesto, z awokado i bekonem oraz z czekoladą i truskawkami.

 

– W ramach projektu chcemy zaprezentować asortyment marki własnej Fine Life oraz przekonać konsumentów do jakości tych towarów – mówi Edyta Kudyba, Starsza Menadżer ds. Klientów Traders w MAKRO Polska – Zależało nam, aby program był odpowiedzią na codzienne wyzwania kulinarne, z którymi zmaga się wielu naszych odbiorców – dodaje. 

 

Produkty marki Fine Life są dostępne w halach MAKRO oraz sklepach ODIDO.

 

Więcej informacji na temat programu jest dostępnych na stronie: https://www.sklepy-odido.pl/gotujmy-razem/joanna-i-fine-life

 

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska