Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
29 października 2024, 12:10

Sieć franczyzowa Odido rośnie w siłę

 Sieć franczyzowa Odido rośnie w siłę

26 października MAKRO Polska świętowała dołączenie pięćsetnego sklepu do sieci Odido w formule Elevate. Placówka znajduje się miejscowości Bieńkówka w województwie małopolskim, blisko 50 kilometrów od Krakowa. Prowadzą ją państwo Natalia i Karol Jończyk.  

 

Atrakcyjna oferta franczyzy miękkiej, wsparcie doświadczonego zespołu otwarciowego i dedykowanych przedstawicieli handlowych oraz dostęp do szerokiego wachlarza produktów marki własnej MAKRO to tylko kilka korzyści płynących z dołączenia do sieci pod zielono-pomarańczowym szyldem.

 

Rosnące zainteresowanie franczyzą Odido wśród właścicieli sklepów potwierdza fakt, że 26 października do sieci dołączyła pięćsetna placówka w nowej odsłonie w formacie familijnym. To sklep o powierzchni blisko 76 metrów kwadratowych znajdujący się w miejscowości Bieńkówka, blisko 50 kilometrów od Krakowa. W placówce dostępna jest strefa gastronomiczna. Klienci mogą napić się pysznej kawy marki Rioba oraz zatrzymać się na hot doga czy zapiekankę.

 

–  W naszej miejscowości jest mała liczba lokalnych placówek, dlatego jednym z pierwszych pomysłów na zagospodarowanie nowego budynku był sklep spożywczy –  mówią państwo Jończyk. – Podjęliśmy współpracę z Odido ze względu na miękką franczyzę, na której zależało nam najbardziej. Jesteśmy właścicielami sklepu i cenimy sobie niezależność, jaką daje nam sieć. Możemy jednak liczyć na wsparcie ze strony dedykowanego przedstawiciela handlowego, którego pomoc jest nieoceniona – dodają.

 

–  Cieszymy się, że nasza oferta przyciąga coraz większą liczbę franczyzobiorców – mówi Łukasz Terelak, Starszy Kierownik ds. Handlu w MAKRO Polska. – Szczególnie ważne jest dla nas stałe podnoszenie jakości sklepów, dlatego stale obserwujemy trendy rynkowe i oferujemy szeroki zakres wsparcia dla franczyzobiorców w postaci profesjonalnego doradztwa, jak i materiałów promocyjnych – dodaje. 

 

O sieci ODIDO

 

Sieć ODIDO jest jednym z liderów wśród sieci franczyzowych sklepów spożywczych w Polsce. Kieruje swoją ofertę do lokalnych przedsiębiorców, którzy cenią niezależność, a jednocześnie poszukują partnera wspierającego ich w codziennym prowadzeniu biznesu. Nowy format ODIDO to połączenie znanego już klientom lokalnego sklepu spożywczego z innowacyjnymi rozwiązaniami, które odpowiadają na potrzeby współczesnego klienta.

Załączniki

Zdjęcie 1.jpg
Zdjęcie 1.jpg
Zdjęcie 1.jpg
rozmiar: 5,6 MB
typ: .jpg
Zdjęcie 2.jpg
Zdjęcie 2.jpg
Zdjęcie 2.jpg
rozmiar: 24,4 MB
typ: .jpg
Zdjęcie 3.jpg
Zdjęcie 3.jpg
Zdjęcie 3.jpg
rozmiar: 28,0 MB
typ: .jpg
Zdjęcie 4.jpg
Zdjęcie 4.jpg
Zdjęcie 4.jpg
rozmiar: 13,9 MB
typ: .jpg
Zdjęcie 5.jpg
Zdjęcie 5.jpg
Zdjęcie 5.jpg
rozmiar: 22,4 MB
typ: .jpg

Kontakt dla mediów

Michał Skup
Michał Skup
Dyrektor ds. Prawnych i Regulacyjnych
MAKRO Polska