Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
14 grudnia 2012, 11:01

Korona Smakosza 2012 za nami. Podsumowanie wyników akcji

Korona Smakosza 2012 za nami. Podsumowanie wyników akcji

Ponad 450 restauracji, barów i kawiarni z całej Polski i prawie 30 000 oddanych głosów – to rezultaty Korony Smakosza 2012, czyli pierwszego ogólnopolskiego plebiscytu kulinarnego, w którym mieszkańcy największych polskich miast, wybierali swoje ulubione lokale gastronomiczne.

W 2012 roku tytuł „Korony Smakosza” przyznali mieszkańcy takich miast jak Rybnik, Gdańsk, Rzeszów, Łódź, Katowice, Zabrze, Lublin, Toruń, Poznań, Szczecin, Koszalin i Warszawa. W sumie w tegorocznej edycji akcji nagrody otrzymało aż 126 lokali gastronomicznych. W każdym regionie restauracje oceniane były w 9 kategoriach: wystrój lokalu, jakość obsługi, smak potraw, atmosfera, lokal na spotkania z przyjaciółmi, lokal na wyjścia rodzinne, lokal na romantyczny wieczór, lokal na lunch oraz lokal z najlepszą relacją jakość-cena. O zwycięstwie decydowały wyłącznie głosy konsumentów.
 
W każdym mieście plebiscyt otrzymał wsparcie ze strony samorządów, mediów lokalnych czy instytucji wspierających kulturę. Był również szeroko komentowany przez konsumentów, ponieważ zazwyczaj „Koronie Smakosza” towarzyszyła akcja „Weekend za pół ceny”, dzięki któremu w lokalach można było zjeść nawet o 50% taniej. 
 
Główny cel, jaki przyświeca MAKRO Cash & Carry – organizatorowi akcji to wsparcie lokalnych restauratorów i promocja lokalnej gastronomii, a w dłuższej perspektywie wpływ na podniesienie jej standardów. Z roku na rok plebiscyt cieszy się coraz większą renomą i przyciąga nowe miasta oraz kolejnych restauratorów.
 
Więcej informacji nt. Korony Smakosza znaleźć można na stronie www.makro.pl

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska

Słowa kluczowe

konkurs,