Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
16 października 2013, 07:38

Wybierz najlepsze poznańskie restauracje. Rusza II edycja plebiscytu „Korona Smakosza”. Wciąż można zgłaszać się do udziału

W dniach 19 - 20 października br. turyści oraz mieszkańcy Poznania będą mogli po raz drugi wziąć udział w plebiscycie „Korona Smakosza” i wybrać swoje ulubione lokale gastronomiczne. Restauratorzy mogą zgłaszać się do udziału w konkursie do czwartku, 17 października.

Celem „Korony Smakosza” jest promocja poznańskich lokali gastronomicznych oraz wyłonienie tych, które cieszą się największą sympatią wśród turystów oraz mieszkańców miasta. Głosujący będą oceniać restauracje w 9 kategoriach:

  • wystrój lokalu
  • jakość obsługi
  • smak potraw
  • atmosfera
  • lokal na spotkania z przyjaciółmi
  • lokal na wyjścia rodzinne
  • lokal na romantyczny wieczór
  • lokal na lunch
  • lokal z najlepszą relacją jakość - cena

W sumie w dniach 19 – 20 października głosować będzie można na kilkadziesiąt poznańskich restauracji, barów i kawiarni. Lokale walczące o prestiżowy tytuł oznaczone będą specjalnymi plakatami ze znakiem „Korona Smakosza”. Ich pełną listę będzie można również znaleźć na stronie www.koronasmakosza.pl.

Nagrody w konkursie są przewidziane zarówno dla klientów, jak i restauratorów. Lokal, który otrzyma najwięcej głosów w wyszczególnionych kategoriach, zdobędzie „Koronę Smakosza” oraz bony na zakupy w hali MAKRO. Osoby, które wezmą udział w plebiscycie, będą mogły zdobyć cenne nagrody m.in. telewizory, netbooki i ebooki.

Plebiscyt „Korona Smakosza” organizowany jest od 2010 roku w największych polskich miastach. W zeszłym roku tytuł „Korony Smakosza” swoim ulubionym lokalom gastronomicznym przyznali mieszkańcy takich miast jak Rybnik, Gdańsk, Rzeszów, Katowice, Zabrze, Lublin, Toruń, Poznań, Szczecin, Koszalin i Warszawa. W sumie w 2012 roku do walki o „Koronę Smakosza” stanęło prawie 500 restauracji, barów i kawiarni z całej Polski, na które konsumenci z całej Polski oddali w niej ponad 30 000 głosów.

Kontakt dla mediów