Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
11 marca 2013, 11:18

Zjedz 50% taniej i wybierz najlepsze krakowskie restauracje. Rusza plebiscyt „Korona Smakosza”

Zjedz 50% taniej i wybierz najlepsze krakowskie restauracje. Rusza plebiscyt „Korona Smakosza”

W dniach 16-17 marca br. mieszkańcy Krakowa będą mogli po raz pierwszy wziąć udział w plebiscycie „Korona Smakosza” i wybrać swoje ulubione małopolskie lokale gastronomiczne. O tytuł walczy w sumie 75 restauracji, barów i kawiarni. W każdej z nich w weekend będzie można zjeść o połowę taniej. Plebiscyt organizowany jest przez sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry, we współpracy z Urzędem Miasta Krakowa oraz Krakowską Kongregacją Kupiecką. Akcja jest integralną częścią Akcji Rekomendacji Krakowskich Restauracji.

Głównym celem plebiscytu „Korona Smakosza” jest promocja małopolskich lokali gastronomicznych oraz wyłonienie tych, które cieszą się największą sympatią wśród klientów. Głosujący będą oceniać restauracje w 5 kategoriach: 
- Dla Biznesu
- Dla Rodzin z dziećmi
- Magiczne Miejsce
- Z Potrawą Regionalną
- Wyjątkowy Produkt Kulinarny
 

W sumie w dniach 16 i 17 marca mieszkańcy stolicy Małopolski będą mogli odwiedzić 75 lokali gastronomicznych i oddać głosy na te ulubione, korzystając przy tym z 50% zniżki na wybrane pozycje z menu. Krakowskie restauracje, bary i kawiarnie biorące udział w akcji są oznaczone specjalnymi plakatami ze znakiem „Korona Smakosza”. Ich pełną listę będzie można również znaleźć na stronie www.krakow.pl. 
 
Nagrody w konkursie są przewidziane zarówno dla klientów, jak i restauratorów. Lokal, który otrzyma najwięcej głosów w wyszczególnionych kategoriach, zdobędzie „Koronę Smakosza” oraz bony na zakupy w hali MAKRO. Osoby, które wezmą udział w plebiscycie, będą mogły zdobyć cenne nagrody takie jak: konsola do gier, tablet czy telewizor.
 
„Korona Smakosza” to pierwszy ogólnopolski plebiscyt, w którym organizatorzy wybór najlepszych lokali gastronomicznych oddają wyłącznie w ręce konsumentów. Krakowska edycja plebiscytu organizowana jest przez sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry, we współpracy z Urzędem Miasta Krakowa oraz Krakowską Kongregacją Kupiecką. Akcja jest integralną częścią Akcji Rekomendacji Krakowskich Restauracji.
 
Plebiscyt „Korona Smakosza” organizowany jest od 2010 roku w największych polskich miastach. W zeszłym roku tytuł „Korony Smakosza” swoim ulubionym lokalom gastronomicznym przyznali mieszkańcy takich miast jak Rybnik, Gdańsk, Rzeszów, Łódź, Katowice, Zabrze, Lublin, Toruń, Poznań, Szczecin, Koszalin i Warszawa. 
W sumie w 2012 roku do walki o „Koronę Smakosza” stanęło prawie 500 restauracji, barów i kawiarni z całej Polski, na które konsumenci z całej Polski oddali w niej ponad 30 000 głosów.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska