Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Wyniki wyszukiwania słowa kluczowego: „Horeca"

9 grudnia 2015

Kolejny sezon Street Food podsumowany

W sobotę, 5 grudnia, w Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO, odbyło się oficjalne zamknięcie sezonu Street Food organizowane przez firmę MAKRO i organizację Street Food Polska. W wydarzeniu uczestniczyli reprezentanci ponad stu ulicznych punktów gastronomicznych oraz partnerzy.

więcej
2 grudnia 2015

MAKRO partnerem drugiej polskiej edycji żółtego przewodnika Gault & Millau

Ostatni weekend listopada był zdecydowanie najgorętszym w tym roku! Za nami prawdziwe święto polskiej gastronomii – uroczysta gala wręczenia nagród najlepszym szefom kuchni i premiera II edycji Żółtego Przewodnika Gault & Millau Polska. Sieć hurtowni MAKRO wsparła premierę przewodnika jako partner i zaznaczyła swoja obecność na gali poprzez stoisko, na którym zaprezentowano pokazowe talerze i przystawki nawiązujące do kuchni polskiej, śródziemnomorskiej i francuskiej.

więcej
6 listopada 2014

Wielki finał 6. edycji konkursu Zgotuj Sobie Sukces

Blisko 300 młodych kucharzy, 100 kg warzyw, 80 kg owoców, ponad 140 kg mięsa i aż 280 kg ryb, a do tego 100 litrów oleju. Tak w liczbach podsumować można pięć edycji konkursu „Zgotuj Sobie Sukces”. Całość okraszona kwotą blisko 200 tys. zł, bo tyle warte są nagrody dla dotychczasowych laureatów. ...

więcej
28 kwietnia 2014

MAKRO otwiera dwa Sezonowe MAKRO Punkty w kwietniu!

W kwietniu br. sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry Polska uruchamia sezonowe hale małego formatu, po raz kolejny we Władysławowie i po raz pierwszy w Lesku. Placówki mają charakter platform drive-in i dedykowane są przede wszystkim klientom z sektora HoReCa prowadzącym biznes w nadmorskich miejscowościach Półwyspu Helskiego oraz w Bieszczadach. ...

więcej