Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
9 grudnia 2015, 09:05

Kolejny sezon Street Food podsumowany

Kolejny sezon Street Food podsumowany

Warszawa, 9 grudnia 2015 – W sobotę, 5 grudnia, w Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO, odbyło się oficjalne zamknięcie sezonu Street Food organizowane przez firmę MAKRO i organizację Street Food Polska. W wydarzeniu uczestniczyli reprezentanci ponad stu ulicznych punktów gastronomicznych oraz partnerzy.

 

Lokale typu Street Food obsługują już ponad połowę osób jedzących poza domem. Wyniki raportu „Polska na talerzu 2015” odzwierciedlają dynamikę rozwoju tego segmentu. Nie dziwi więc fakt, że z roku na rok przybywa zwolenników „ulicznego” jedzenia, a kategoria ta ma ogromny potencjał do rozwoju i zmiany oblicza całej branży gastronomicznej.

 

Zamknięcie sezonu było nie tylko okazją do podsumowań minionego czasu, ale przede wszystkim doskonałą okazją do planowania przyszłych wyzwań, o których opowiadał Szymon Kraus ze Street Food Polska.

 

W ramach wydarzenia odbyły się także panele dyskusyjne i prezentacje poświęcone kategorii Street Food. Dyskusję o trendach i konsumenckich zwyczajach na podstawie raportu „Polska na Talerzu 2015” prowadził Paweł Loroch - dziennikarz, założyciel internetowej stacji Jemradio.pl.

 

Część panelową poświęcono także krótkiemu wystąpieniu psycholog jedzenia, która opowiadała uczestnikom o tym, jak skutecznie docierać do klientów oraz jak umiejętnie dobierać i wykorzystywać narzędzia, aby jeszcze lepiej spełniać ich oczekiwania i zwiększać konkurencyjność swojego biznesu.

 

Uczestnicy wydarzenia mieli także możliwość uczestniczenia w pokazach kulinarnych zorganizowanych przez zespół Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO. Goście poznali tajniki przygotowania kilku dań doskonale wpisujących się w ofertę ulicznych punktów. Były to m.in. „Idaho style Potatoes”, czyli ziemniak zapiekany z serem Philadelphia, kruszonym boczkiem, dymką i cheddarem oraz „Shredded White Fish Cakes”, czyli ciastko z białej ryby i paluszków karbowych podane na grillowanych batatach z majonezem Chipotle.

 

„Street Food to wyjątkowy obszar na mapie polskiej gastronomii, który jakością i oryginalnymi pomysłami coraz częściej przełamuje stereotypy związane z szybkim jedzeniem na mieście. Bardzo się cieszymy, że możemy wspierać wszystkich kreatywnych i zaangażowanych ludzi w budowaniu i rozwijaniu ich biznesu” – powiedział Eric Poirier, Prezes firmy MAKRO

 

Partnerami wydarzenia byli Kikkoman, TABASCO®, Norweska Rada ds. Ryb i Owoców Morza (NORGE) oraz Kompania Piwowarska.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska