Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
13 lipca 2016, 15:48

MAKRO wprowadziło nowy katalog dla gastronomii

MAKRO wprowadziło nowy katalog dla gastronomii

Nowoczesna forma, estetyczne zdjęcia, liczne inspiracje, przepisy i porady dla profesjonalistów – sieć hurtowni MAKRO zmienia styl komunikacji z klientem i doskonali swój katalog dedykowany gastronomii. Nowy format dostępny jest również w wersji online.

 

W odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania klientów, MAKRO wprowadziło zmiany w katalogu ofertowym skierowanym do branży HoReCa. Odświeżony format wykonany jest z lepszej jakości papieru, wyróżnia się ciekawą odsłoną graficzną oraz atrakcyjnymi zdjęciami. W gazetce znajdują się inspiracje na dany sezon i pomysły na dania, szczegółowe informacje o produktach i nowościach oraz aktualna oferta profesjonalnych szkoleń organizowanych w Akademii MAKRO. Klienci reprezentujący środowisko gastronomiczne oraz producenci na łamach katalogu gazetki dzielą się również swoimi doświadczeniami i rekomendacjami.

Nowy katalog MAKRO ukazuje się cyklicznie raz w miesiącu w nakładzie kilkudziesięciu tysięcy egzemplarzy i dostępny jest także w wersji online. Tytuł ,,MAKRO dla gastronomii” tworzony jest przy współpracy pracowników MAKRO i agencji wydawniczej.

Załączniki

Kontakt dla mediów

Michał Skup
Michał Skup
Dyrektor ds. Prawnych i Regulacyjnych
MAKRO Polska

Słowa kluczowe

MAKRO Polska, MAKRO,