Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
20 kwietnia 2017, 09:43

Nowe odmiany kawy marki Rioba w ofercie MAKRO

Nowe odmiany kawy marki Rioba w ofercie MAKRO

Oferta marki Rioba, dostępna wyłącznie w sieci hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska, została wzbogacona o kawę ,,single origin” w czterech wariantach smakowych. Kawy te wytwarzane są w 100% z ziaren Arabica i najlepiej sprawdzają się w ekspresach przelewowych, ciśnieniowych oraz w automatach.

W halach sieci MAKRO pojawiły się cztery nowe odmiany kawy marki Rioba: owocowo- kwiatowa Ethiopia, czekoladowo- korzenna Indonesia, delikatna i słodka Brazil oraz mocna i cierpka Columbia. Wszystkie produkty sygnowane są określeniem ,,single origin”, co wskazuje na oryginalność ich pochodzenia - z jednego, konkretnego obszaru geograficznego. Dodatkowo, nowe kawy Rioba są jasno palone, dzięki czemu najwierniej oddają charakterystykę smakową wybranych regionów.

Kawa Origin Ethiopia uprawiana jest w górach Etiopii. Charakteryzuje się lekką nutą owocowo- kwiatową z nieco przenikającym, kwasowym posmakiem. Odmiana Origin Indonesia pochodzi z wysokogórskich terenów wulkanicznych, co przekłada się na jej intensywny i bogaty aromat. To niezwykle wyrazista kawa, która jest idealna dla miłośników czekoladowo-korzennych smaków. Odmiana Origin Brazil charakteryzuje się delikatnie egzotycznym, słodkim smakiem o wyrazistej esencji, która zaspokoi gusta najbardziej wymagających smakoszy, zaś kawa Origin Colombia jest mocna i cierpka z delikatną nutą kwasową. Jej aromaty najlepiej wydobywa parzenie w ekspresie przelewowym.

Nowe odmiany kawy Rioba pochodzą z ziaren określanych jako 100% Arabica i zawierają maksymalnie 1,8% kofeiny.

Produkty te można nabyć w opakowaniach o pojemności 500 g, dzięki czemu kawa dłużej utrzymuje świeżość i aromat. Dodatkowo, warto pamiętać, aby otwarte opakowania kawy Rioba przechowywać szczelnie zamknięte w suchym i ciemnym miejscu, co ochroni je przed utratą unikalnych właściwości i charakterystycznego smaku.

Marka Rioba, którą nabyć można wyłącznie w halach sieci MAKRO, została stworzona z myślą o sektorze HoReCa. Jej szeroki asortyment dedykowany jest przede wszystkim kawiarniom, restauracjom i barom. W ofercie marki znajdują się m.in. wysokogatunkowe kawy, herbaty, syropy barmańskie oraz akcesoria takie jak filiżanki, kubki i serwetki.

Załączniki

1.jpg
1.jpg
1.jpg
rozmiar: 33,3 kB
typ: .jpg
2.jpg
2.jpg
2.jpg
rozmiar: 32,0 kB
typ: .jpg
3.jpg
3.jpg
3.jpg
rozmiar: 33,7 kB
typ: .jpg
4.jpg
4.jpg
4.jpg
rozmiar: 33,7 kB
typ: .jpg

Kontakt dla mediów

Michał Skup
Michał Skup
Dyrektor ds. Prawnych i Regulacyjnych
MAKRO Polska

Słowa kluczowe

MAKRO Polska, MAKRO,