Trwa rebranding ARO – marki własnej MAKRO Polska. Już 150 produktów zyskało etykiety z odświeżoną szatą graficzną, a kolejne 80 jest w trakcie zmian. Nowe opakowania charakteryzują minimalizm, przejrzystość i nowoczesność.
ARO to marka własna sieci hurtowni MAKRO Polska, która w swoim portfolio ma ponad 1000 produktów. W odpowiedzi na potrzeby klientów z sektorów HoReCa i handlu tradycyjnego w lutym br. rozpoczął się rebranding opakowań. Obecnie nowy wygląd zyskało już 150 produktów, w tym m.in. kasze, mąki, ryże, czekolady, dżemy, wody czy produkty chemii gospodarczej.
Odświeżona szata graficzna jest minimalistyczna i funkcjonalna. Nazwa produktu, skład i gramatura zostały wyeksponowane, a logo „ARO”, otoczone charakterystycznym kolorowym okręgiem – nieznacznie pomniejszone.
W przygotowaniu są nowe etykiety dla kolejnych 80 produktów. Plan strategicznej rewitalizacji marki zakłada zakończenie całego procesu rebrandingu w pierwszym kwartale 2018 roku.