Kill Grill Burger & Sandwich Bar, Burger Park, Beef'N'Roll oraz Pasibus to wielcy wygrani czwartej edycji Mistrzostw Burgerowych na Festiwalu Food Trucków Żarcie Na Kółkach w Warszawie. Głównym partnerem Mistrzostw była sieć hurtowni MAKRO Polska, która podczas wydarzenia promowała ideę niemarnowania żywności w ramach akcji Nie marnuję, pakuję.
Na błoniach PGE Narodowego w Warszawie w dniach 19-20 sierpnia pojawiło się ponad 100 wozów serwujących dania kuchni z całego świata. Dwadzieścia z nich, specjalizujących się w burgerach, stanęło w szranki w 4. Mistrzostwach Burgerowych. Zwycięzców wytypowało jury, w którym zasiedli m.in. Michał Grzywacz i Cezary Powała – szefowie kuchni pokazowej w hali MAKRO nr 1 w Warszawie. Pierwsze miejsce przyznano Kill Grill Burger & Sandwich Bar, drugie – Burger Park, a trzecie – Beef'N'Roll. Natomiast Burger Publiczności – za najwiekszą ilość głosów oddaną w aplikacji Mistrzostw Burgerowych w Going. – przypadł Pasibusowi. Sieć hurtowni MAKRO Polska – jako główny partner Mistrzostw – ufundowała nagrody dla zwycięzców. Food trucki, które stanęły na podium, zdobyły bony na zakupy w MAKRO.
Festiwal Food Trucków Żarcie Na Kółkach i Mistrzostwa Burgerowe były również okazją do promowania idei niemarnowania żywności w ramach akcji Nie marnuję, pakuję, którą MAKRO Polska prowadzi z myślą o właścicielach lokali i punktów gastronomicznych oraz konsumentach. Jej misją jest zachęcanie do pakowania oraz zabierania do domu niezjedzonej części zamówionego dania, by ograniczyć marnowanie żywności. W tym celu przygotowano specjalne, promujące proekologiczne postawy przypinki, naklejki i broszury edukacyjne, które cieszyły się dużą popularnością wśród uczestników festiwalu.