Nadchodzi święto wszystkich przedsiębiorców! Już 10 października odbędzie się światowy Dzień Własnego Biznesu – wyjątkowa okazja do promocji własnej działalności i zdobycia nowych klientów. W Polsce akcję po raz drugi organizuje MAKRO Polska.
Dzień Własnego Biznesu obchodzi jednocześnie 26 krajów na całym świecie, m.in. Niemcy, Francja, Włochy i Indie. W Polsce organizatorem tej wyjątkowej akcji jest sieć hurtowni MAKRO Polska. To jedyna w swoim rodzaju inicjatywa, która na celu ma docenienie i wsparcie przedsiębiorców z sektora handlowo-usługowego oraz celebrowanie przedsiębiorczości. Akcja pozwala firmom zdobyć nowych klientów, a konsumentom poznać ciekawe sklepy, restauracje, kawiarnie czy inne miejsca oraz nabyć produkty i usługi w atrakcyjnych cenach. W efekcie Dzień Własnego Biznesu stanowi innowacyjną formułę, łączącą korzystne rozwiązania zarówno dla przedsiębiorców, jak i konsumentów.
Przedsiębiorcy, którzy chcą wziąć udział w akcji, mogą zarejestrować się na stronie www.dzien-wlasnego-biznesu.pl i utworzyć specjalną ofertę promocyjną, która będzie dostępna właśnie 10 października. Następnie wszystkie zarejestrowane firmy, wraz z proponowanymi promocjami i rabatami, zostaną umieszczone na interaktywnej mapie. Dzięki temu klienci będą mogli bez trudu je odnaleźć i z nich skorzystać.
Przedsiębiorcy biorący udział w akcji otrzymają od MAKRO Polska specjalny, darmowy pakiet promocyjny złożony m.in. z plakatów i ulotek, by przyciągnąć jeszcze więcej klientów. Dodatkowo będą oni mogli zaopatrzyć się w halach MAKRO, korzystając z dedykowanych ofert i rabatów.
"To już druga edycja Dnia Własnego Biznesu. Pierwsza, w październiku 2016 roku, odniosła wielki sukces – udział wzięło blisko 3000 firm, a na klientów czekało 1800 ofert specjalnych. Zeszłorocznej odsłonie towarzyszył również międzynarodowy konkurs. Przedsiębiorcy mieli za zadanie zrobić sobie zdjęcia wspólnie z klientami oraz opublikować je w mediach społecznościowych, dodając specjalny hashtag #owniepl. Konkurs zwyciężyła właścicielka firmy Czarodziej.eu Katarzyna Bartula, która w nagrodę otrzymała 10 000 euro na renowację biznesu oraz została twarzą Dnia Własnego Biznesu 2017. Zwyciężczyni opublikowała 252 postów – najwięcej na całym świecie! Tak fantastyczne zaangażowanie sprawia, że z jeszcze większą chęcią organizujemy ponownie Dzień Własnego Biznesu i chcemy, by na stałe wpisał się w kalendarz przedsiębiorców. W ten sposób realizujemy naszą wizję bycia najlepszym partnerem dla niezależnego handlu, dla małych i średnich firm" – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu MAKRO Polska.
Tegorocznemu wydarzeniu towarzyszy ogólnopolska kampania w Internecie, mediach społecznościowych, radiu i telewizji.
Więcej informacji wraz z interaktywną mapą znajduje się na stronie internetowej www.dzien-wlasnego-biznesu.pl.