Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
4 października 2017, 14:00

Już 5000 ofert specjalnych dla konsumentów z okazji Dnia Własnego Biznesu

Już 5000 ofert specjalnych dla konsumentów z okazji Dnia Własnego Biznesu

Prawie 2000 firm dołączyło do międzynarodowego Dnia Własnego Biznesu, w Polsce organizowanego przez sieć hurtowni MAKRO Polska. Wydarzenie to jest wyjątkową okazją dla przedsiębiorców do promocji własnej działalności i pozyskanie nowych klientów m.in. poprzez tworzenie dla nich ofert specjalnych. Do tej pory zarejestrowano blisko 5000 ofert i liczba ta stale rośnie.

 

Dzień Własnego Biznesu obchodzony jest jednocześnie w 26 krajach na całym świecie. W tym roku przypada na 10 października. Już po raz drugi akcję w Polsce organizuje sieć hurtowni MAKRO Polska, która w tym celu przygotowała specjalną platformę www.dzien-wlasnego.biznesu.pl. Przedsiębiorcy mogą się tam zarejestrować i utworzyć oferty promocyjne (dostępne właśnie 10 października), które następnie trafiają na interaktywną mapę, by klienci mogli je odnaleźć i z nich skorzystać. Do tej pory w akcję zaangażowało się blisko 2000 firm, które utworzyły prawie 5000 ofert.

Zarejestrowane firmy otrzymują specjalny, darmowy pakiet promocyjny złożony m.in. z plakatów i ulotek do oznakowania swojego miejsca oraz mogą zaopatrzyć się w halach MAKRO Polska, korzystając z dedykowanych ofert i rabatów.

Dzień Własnego Biznesu to inicjatywa, która ma na celu docenienie i wsparcie przedsiębiorców z sektora handlowo-usługowego oraz celebrowanie przedsiębiorczości. Akcja łączy korzystne rozwiązania zarówno dla przedsiębiorców, jak i konsumentów. Firmom pozwala docenić stałych i zdobyć nowych klientów, a konsumentom poznać ciekawe sklepy, restauracje, kawiarnie czy inne miejsca oraz nabyć produkty i usługi z atrakcyjnymi rabatami.

"Dla naszych klientów prowadzenie własnego biznesu to nie tylko praca, ale styl życia, w który wkładają całe swoje serce. Podziwiamy ich za wytrwałość i kreatywność, z jaką poszukują sposobów na zdobycie nowych klientów i zaskoczenie tych stałych. Warto pamiętać, że małe i średnie firmy nie tylko wpływają pozytywnie na rozwój gospodarczy, ale stanowią niezwykle cenną i nieodłączną część lokalnych społeczności. Lokalna restauracja na przykład stanowi ulubione miejsce na rodzinne uroczystości, a w osiedlowym sklepie można nie tylko zrobić zakupy, ale i poszukać porady. Chcemy za to wszystko podziękować przedsiębiorcom oraz wspierać ich w codziennym prowadzeniu działalności – m.in. poprzez coroczne świętowanie z nimi Dnia Własnego Biznesu"mówi Magdalena Figurna, rzecznik prasowy MAKRO Polska.

Wydarzeniu towarzyszy ogólnopolska kampania w Internecie, mediach społecznościowych, radiu i telewizji.

Więcej informacji o akcji wraz z interaktywną mapą z promocjami w okolicy znajduje się na stronie internetowej www.dzien-wlasnego-biznesu.pl.

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska