Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadziła do sprzedaży nowy produkt pod parasolem marki MAKRO Chef – olej kokosowy. W ofercie znalazł się zarówno olej nierafinowany Bio, jak i olej rafinowany.
Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadziła do sprzedaży nowy produkt pod parasolem marki MAKRO Chef – olej kokosowy. W ofercie znalazł się zarówno olej nierafinowany Bio, jak i olej rafinowany.
Za nami pierwsze wyjazdowe spotkanie edukacyjne w ramach trzeciej edycji programu Szef dla Młodych Talentów. W lutowym Mikserze Kulinarnym wzięło udział blisko 100 młodych adeptów sztuki kulinarnej z Krakowa i okolic. Pokaz dla uczniów szkół gastronomicznych poprowadził Łukasz Cichy, szef kuchni restauracji Biała Róża w Krakowie.
MAKRO Polska znalazła się w gronie najlepszych pracodawców wyróżnionych tytułem Top Employer Polska 2019 i Top Employer Europe 2019. Sieć hurtowni została uznana za jedną z firm, które najlepiej dbają o swoich pracowników oraz utrzymują najwyższe standardy w obszarze zarządzania.
Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadziła do sprzedaży pięć rodzajów soli marki MAKRO Premium. W ofercie znajdują się: płatki soli czarnej, paprykowej i cytrynowej oraz kwiat soli i sól himalajska.
Michał Molenda dołączył do zespołu Akademii Inspiracji MAKRO jako drugi szef kuchni. Do jego głównych zadań należeć będzie rozwój oferty szkoleń dla branży gastronomicznej.
Spośród dwudziestu prac konkursowych zwyciężyła ta zgłoszona przez uczniów Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Toruniu. Jury wyróżniło również szkoły z Jarosławia i Suwałk, a publiczność największą liczbą głosów nagrodziła placówkę z Zamościa.
Ostatni w 2018 roku Mikser Kulinarny przyciągnął ponad 200 młodych adeptów sztuki kulinarnej z całej Polski. Tematem przewodnim spotkania był drób, filozofia zero waste oraz nadchodzące w 2019 roku trendy kulinarne.