MAKRO Polska uruchamia nowy system wsparcia zamówień online, dedykowany restauracjom. Dzięki niemu lokale zyskają swobodę w kształtowaniu oferty, będą mogły także zaoszczędzić na prowizjach dla portali food delivery.
MAKRO Polska uruchamia nowy system wsparcia zamówień online, dedykowany restauracjom. Dzięki niemu lokale zyskają swobodę w kształtowaniu oferty, będą mogły także zaoszczędzić na prowizjach dla portali food delivery.
Już od 19 kwietnia miłośnicy sezonowych wiosennych smaków będą mogli skorzystać z nowych kulinarnych inspiracji przygotowanych przez MAKRO Polska. Po szczegóły zapraszamy na profil na Facebooku i stronę internetową programu Szef dla Młodych Talentów.
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo swoich pracowników MAKRO Polska zamierza zorganizować mobilne punkty szczepień przeciwko COVID-19. Jest to odpowiedź na ogłoszone 30 marca zmiany w Narodowym Programie Szczepień, które umożliwią tworzenie punktów szczepień w zakładach pracy.
MAKRO Polska już od ponad roku konsekwentnie wspiera restauratorów w ich walce o przetrwanie w pandemii Covid-19. W okresie poprzedzającym Wielkanoc promuje zamawianie przysmaków z restauracji z dostawą prosto na świąteczny stół.
MAKRO Polska poprzez program Szef dla Młodych Talentów konsekwentnie wspiera szkoły gastronomiczne w okresie zamknięcia szkół. Trwający obecnie projekt nosi nazwę „Inspirujemy on-line”.
W halach MAKRO można już kupić kolejne produkty stanowiące doskonałe zamienniki mięsa drobiowego. To sprzedawane pod marką METRO Chef wyroby sojowe.
Przed halami MAKRO, jako pierwszej sieci handlowej w całej Polsce, pojawiły się stacje ładowania samochodów elektrycznych. To kolejny krok w „zielonej rewolucji” wdrażanej przez firmę od kilku lat.