Sieć hurtowni MAKRO Polska wydała pierwszy w Polsce e-book poświęcony modelowi zrównoważonej restauracji. Publikacja ma na celu podnoszenie świadomości w zakresie CSR wśród przedstawicieli branży HoReCa.
Sieć hurtowni MAKRO Polska wydała pierwszy w Polsce e-book poświęcony modelowi zrównoważonej restauracji. Publikacja ma na celu podnoszenie świadomości w zakresie CSR wśród przedstawicieli branży HoReCa.
Sieć hurtowni MAKRO Polska zakończyła kolejny cykl warsztatów skierowany do przedstawicieli branży HoReCa. „Z ognia” to spotkania poświęcone technikom BBQ, grillowania, wędzenia i pieczenia mięsa z wykorzystaniem niestandardowych przypraw i dodatków. Warsztaty poprowadził Andrzej Andrzejczak, który wspólnie z szefami kuchni Akademii Inspiracji MAKRO przygotowywał dania. Ostatnie spotkanie odbyło się 21 czerwca w Tomaszkowie.
Na osiągnięcie sukcesu przez właściciela sklepu ma wpływ wiele czynników. Jedną ze stref, na którą warto zwrócić uwagę przy organizacji wnętrza, jest obszar przykasowy. O tym, dlaczego jest on tak istotny opowiedzieli Michał Bartyzel, właściciel sklepu ODIDO w Zawoi, Zbigniew Korzec, właściciel sklepu ODIDO w Zabrzu oraz Sebastian Łukasik, właściciel sklepu ODIDO w Łącznej.
XVI Międzynarodowy Festiwal Kuchni Dworskiej dobiegł końca. Wydarzenie to odbyło się 8 czerwca na terenie Regionalnego Centrum Naukowo – Technologicznego w Podzamczu Chęcińskim, Uczestnicy mogli obserwować eliminacje do Kulinarnego Pucharu Polski 2023, posłuchać wystąpienia profesora Jarosława Dumanowskiego i Hanny Krajewskiej oraz porozmawiać z wybitnymi szefami kuchni. Fundatorem nagrody dla drugiego miejsca była sieć hurtowni MAKRO Polska.
Akademia Inspiracji MAKRO rozszerzyła swoją ofertę o dwudniowe szkolenia. Tematyka nowych warsztatów dotyczy wybranych kategorii produktów oraz technik wykorzystywanych przy pracy z nimi. W ofercie pojawiły się kursy: „Kurczak od A do Z”, „Ryba od głowy do ogona” oraz „Pasztety i terriny”. Kolejne już wkrótce.
Wśród ponad trzech i pół tysiąca artykułów marek własnych sieci MAKRO, blisko tysiąc to produkty METRO Professional. Ich szeroka gama skutecznie wspiera codzienną pracę w gastronomii: od profesjonalnych środków czystości, przez sprzęt i przybory kuchenne, po opakowania na żywność oraz artykuły jednorazowego użytku. Prawdziwym hitem linii METRO Professional jest torba termoizolacyjna.
Sieć hurtowni MAKRO Polska dołączyła do grona członków Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, organizacji zrzeszającej hotele działające na terenie Polski.