Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
2023-01-01

Archiwum komunikatów:

22 czerwca 2023

Relacja z warsztatów „Z ognia”

Sieć hurtowni MAKRO Polska zakończyła kolejny cykl warsztatów skierowany do przedstawicieli branży HoReCa. „Z ognia” to spotkania poświęcone technikom BBQ, grillowania, wędzenia i pieczenia mięsa z wykorzystaniem niestandardowych przypraw i dodatków. Warsztaty poprowadził Andrzej Andrzejczak, który wspólnie z szefami kuchni Akademii Inspiracji MAKRO przygotowywał dania. Ostatnie spotkanie odbyło się 21 czerwca w Tomaszkowie.

więcej
19 czerwca 2023

Jak zorganizować strefę impulsową, aby pracowała na wyniki w sklepie?

Na osiągnięcie sukcesu przez właściciela sklepu ma wpływ wiele czynników. Jedną ze stref, na którą warto zwrócić uwagę przy organizacji wnętrza, jest obszar przykasowy. O tym, dlaczego jest on tak istotny opowiedzieli Michał Bartyzel, właściciel sklepu ODIDO w Zawoi, Zbigniew Korzec, właściciel sklepu ODIDO w Zabrzu oraz Sebastian Łukasik, właściciel sklepu ODIDO w Łącznej.  

więcej
16 czerwca 2023

MAKRO Polska partnerem XVI Międzynarodowego Festiwalu Kuchni Dworskiej

XVI Międzynarodowy Festiwal Kuchni Dworskiej dobiegł końca. Wydarzenie to odbyło się 8 czerwca na terenie Regionalnego Centrum Naukowo – Technologicznego w Podzamczu Chęcińskim, Uczestnicy mogli obserwować eliminacje do Kulinarnego Pucharu Polski 2023, posłuchać wystąpienia profesora Jarosława Dumanowskiego i Hanny Krajewskiej oraz porozmawiać z wybitnymi szefami kuchni. Fundatorem nagrody dla drugiego miejsca była sieć hurtowni MAKRO Polska.

więcej
7 czerwca 2023

Nowe dwudniowe szkolenia w Akademii Inspiracji MAKRO Polska

Akademia Inspiracji MAKRO rozszerzyła swoją ofertę o dwudniowe szkolenia. Tematyka nowych warsztatów dotyczy wybranych kategorii produktów oraz technik wykorzystywanych przy pracy z nimi. W ofercie pojawiły się kursy: „Kurczak od A do Z”, „Ryba od głowy do ogona” oraz „Pasztety i terriny”. Kolejne już wkrótce.  

więcej
6 czerwca 2023

Marka METRO Professional – w stronę rosnących oczekiwań klientów

Wśród ponad trzech i pół tysiąca artykułów marek własnych sieci MAKRO, blisko tysiąc to produkty METRO Professional. Ich szeroka gama skutecznie wspiera codzienną pracę w gastronomii: od profesjonalnych środków czystości, przez sprzęt i przybory kuchenne, po opakowania na żywność oraz artykuły jednorazowego użytku. Prawdziwym hitem linii METRO Professional jest torba termoizolacyjna.

więcej