Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Wyniki wyszukiwania słowa kluczowego: „MAKRO"

20 stycznia 2017

Grupa METRO we współpracy z Techstars uruchamia pierwszy program dla start-upów z sektora rozwiązań cyfrowych dla handlu detalicznego

12 czerwca 2017 roku ruszy nowy program akceleracyjny prowadzony przez Grupę METRO (w Polsce działającą pod marką MAKRO) we współpracy z firmą Techstars, skierowany do start-upów z sektora rozwiązań cyfrowych dla handlu detalicznego. Celem programu ,,METRO Accelerator powered by Techstars” jest wsparcie rozwoju innowacyjnych rozwiązań, mogących usprawnić procesy biznesowe w handlu detalicznym.

więcej
3 stycznia 2017

MAKRO partnerem poradnika ,,Wine Folly”

,,Wino. Praktyczny poradnik. Wine Folly” to bestsellerowa nowość na rynku poradników dla amatorów i koneserów wina, stanowiąca książkową wersję nagradzanego wieloma prestiżowymi nagrodami serwisu winefolly.com. Partnerem wydania jest sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska.

więcej
21 grudnia 2016

Eksperci z programu ,,Szef dla Młodych Talentów” radzą, jak znaleźć pracę w branży gastronomicznej

Sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry pod koniec 2016 roku uruchomiła program wspierający rozwój uczniów i absolwentów szkół gastronomicznych - ,,Szef dla Młodych Talentów”. Poradami dotyczącymi poszukiwania pierwszej pracy w branży gastronomicznej dzielą się eksperci zaangażowani w projekt m.in. doradca personalny Dorota Minta oraz szef kuchni restauracji Aruana, Witek Iwański.

więcej
20 grudnia 2016

Szef kuchni MAKRO radzi, jak wybrać świeżą rybę

Sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska oferuje ponad 140 rodzajów i odmian świeżych ryb i owoców morza. W celu zapewnienia ich dostępności oraz wysokiej jakości w okresie przedświątecznym dostawy do hal odbywają się 6 razy w tygodniu. Porad na temat ryb udziela codziennie Cezary Powała, szef kuchni w stołecznym Studiu Kuchennym MAKRO przy Alejach Jerozolimskich 184.

więcej