Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
2022-01-01

Archiwum komunikatów:

8 marca 2022

MAKRO Polska rusza z kampanią rebrandingową marki Fine Life

8 marca wyznacza początek kampanii, której celem jest odświeżenie wizerunku i wyglądu Fine Life, marki własnej sieci METRO. Głównymi celami rebrandingu jest stworzenie marki atrakcyjnej dla konsumentów, gwarantującej korzystną odsprzedaż klientom Traders oraz zwiększającej ich konkurencyjność na rynku.  

więcej
11 lutego 2022

Wina na Walentynki w ofercie MAKRO Polska

„Okazje do zakochania” to bogata oferta sieci MAKRO Polska na tegoroczne święto zakochanych. Oprócz słodkości, pluszaków i walentynkowych gadżetów warto zwrócić uwagę na interesujące propozycje win, które mogą stanowić udane dopełnienie romantycznej kolacji.

więcej
20 stycznia 2022

MAKRO Polska w gronie najlepszych pracodawców. Firma piąty rok z rzędu otrzymała prestiżowe wyróżnienie Top Employer

MAKRO Polska po raz piąty zostało odznaczone certyfikatem Top Employer, wydawanym przez Top Employer Institute. W tym roku firma uhonorowana została dwoma wyróżnieniami: Top Employer Polska 2022 oraz Top Employer Europe 2022. Jest to potwierdzenie najwyższych standardów działań MAKRO w zakresie prowadzonej polityki personalnej oraz faktu, że dla firmy najważniejsi są pracujący w niej ludzie. 

więcej