Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
10 czerwca 2013, 09:00

MAKRO rozbudowuje ofertę online

Sklep internetowy sieci hurtowni wielkopowierzchniowych – MAKRO Biuro Online działa już ponad pół roku. Klienci platformy to biura, firmy, instytucje oraz szkoły, które posiadają zaplecze biurowe, poszukujące szerokiego wyboru asortymentu biurowego, chemii gospodarczej oraz wybranych artykułów spożywczych. Platforma MAKRO to odpowiedź na zmieniające się oczekiwania konsumentów – dziś co czwarty Polak robi zakupy w Internecie[1].

Jak szacują eksperci tylko w 2012 roku rynek e-commerce w naszym kraju urósł o 25%, osiągając wartość bliską 21,5 mld złotych. Prognozy na 2013 są równie optymistyczne – sprzedaż internetowa wzrośnie o kolejne 20%. Dziś w Polsce działa ponad 10 tysięcy sklepów internetowych, które coraz częściej stawiają na specjalizacje i dotarcie do wyselekcjonowanej grupy klientów[2].

MAKRO Biuro Online (www.makro.pl/biuro-online) oferuje szeroki wybór artykułów biurowych, papierniczych, chemii gospodarczej i wybranych produktów spożywczych to nic innego jak odpowiedź na rosnące oczekiwania przedsiębiorców zaopatrujących się na co dzień w tradycyjnych halach MAKRO. Klienci MAKRO Biuro Online to przede wszystkich biura, firmy, instytucje oraz szkoły.

Konsumenci wybierający zakupy przez Internet najbardziej cenią dostawę zamówienia bezpośrednio do domu (79%), oszczędność czasu (76%) i duży wybór produktów (75%)[3]. Właśnie na te elementy twórcy sklepu internetowego sieci hurtowni zwracali uwagę w szczególności. Klienci sklepu internetowego MAKRO Biuro Online mogą korzystać z rozbudowanej, w porównaniu z asortymentem dostępnym w halach, oferty artykułów biurowych, szerokiego dostępu do produktów sygnowanych markami Sigma Fine Food oraz Aro, dystrybuowanymi wyłącznie w halach MAKRO, możliwości płatności kartami płatniczymi, dowozu towaru na terenie całego kraju – w 98% procentach odbywa się on już następnego dnia.

 Sklep MAKRO Biuro Online działa od września 2012 roku. W swojej ofercie ma ponad 5 000 artykułów niezbędnych do funkcjonowania każdego biura. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl/biuro-online.



[1] Badanie PAYBACK Consumer Monitor przeprowadzone na zlecenie Loyalty Partner Polska, operatora Programu PAYBACK, maj 2011.

[2] Rynek e-commerce urośnie w Polsce o ponad 20 proc. www.portalspożywczy.pl , data publikacji: 31.03.2013r.

[3] Polacy coraz więcej kupują przez internet. Mężczyźni chętniej niż kobiety. www.wirtualnemedia.pl, data publikacji: 27.11.2012r.

 

Kontakt dla mediów

Magdalena Figurna
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska