Warszawa, 9 lipca 2014r.: 9 lipca br. odbyło się re-otwarcie MAKRO Punktu w Słupsku po miesięcznej przebudowie. Jej celem było lepsze dostosowanie modelu hali do potrzeb profesjonalnych klientów.
MAKRO Punkt w Słupsku to pierwsza hala mniejszego formatu sieci MAKRO, która przeszła przebudowę. W wyniku analiz rynkowych zmieniono znacznie asortyment dostępny w placówce. W chwili obecnej oferowane produkty stanowią 90% podstawowego koszyka polskiego kupca. Wprowadzono także prezentację paletową produktów o wysokiej rotacji, takich jak piwa i napoje. Zmiany jakie zaszły w MAKRO Punkcie w Słupsku sprawiły, że zakupy stały się wygodniejsze, a placówka jest bardziej przestronna. Nowy sposób prezentacji artykułów w ramach danego stoiska i wyeksponowanie poszczególnych produktów np. napoi, ułatwia mi poruszanie się pomiędzy półkami, dzięki czemu zakupy są mniej czasochłonne – mówi Pan Sławomir Wilczyński, klient MAKRO.
Wychodząc na przeciw potrzebom klientów, podjęto decyzję o wprowadzeniu w MAKRO Punkcie nowej sekcji artykułów sezonowych, w której obecnie oferowane są takie produkty, jak m.in. węgiel drzewny, opakowania jednorazowe czy ziemia ogrodnicza. Kolejnym udogodnieniem dla klientów jest możliwość lepszego kontaktu z zastępcą Menedżera MAKRO Punktu, który ma stałe miejsce w dziale Obsługi Klienta i Kas.
Placówka wprowadziła również strefę dedykowaną klientom ODIDO, w której wyeksponowany został cały asortyment sieci oferowany w bieżącym wydaniu gazetki promocyjnej. W słupskim MAKRO Punkcie otwarto też kącik kawowy dedykowany jego klientom. Cieszą mnie bardzo zmiany wprowadzone w naszym MAKRO Punkcie. Wyeksponowanie napoi na paletach, jak również artykułów w promocji, to strzał w dziesiątkę. Każda chwila jest dla mnie ważna, dlatego też ogromnym udogodnieniem i oszczędnością czasu jest nowo powstała półka przeznaczona wyłącznie na produkty z gazetki promocyjnej ODIDO. Dodatkowo, pracownicy obsługujący Punkt są zawsze mili i pomocni - nie ma rzeczy, której by nie załatwili. Zawsze są blisko klienta – dodaje Pani Elżbieta Skowronek.
- Wobec dynamicznie zmieniającego się rynku, MAKRO stara się cały czas modyfikować swoją ofertę i każdego dnia dostarczać swoim klientom lepsze produkty i usługi w możliwie najbardziej efektywny sposób. Właśnie dlatego podjęliśmy decyzję o przebudowie wszystkich MAKRO Punktów. Nasza decyzja jest wynikiem wsłuchania się w głos klientów, zaś cel klarowny: chcemy być jak najbliżej naszego klienta i dopasować naszą ofertę jak najlepiej do jego potrzeb - mów David Boner, prezes MAKRO.Całościową przebudową objęte zostały także wszystkie pozostałe MAKRO Punkty: w Tarnowie, Kołobrzegu, Lesznie, Radomiu, Nowym Targu, Gorzowie Wielkopolskim, Jeleniej Górze, Włocławku, Pile oraz Tarnobrzegu. Zmiany w placówkach zostaną przeprowadzone do końca bieżącego roku.